اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

کاهش 156 نفری تلفات رانندگی در مازندران

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: تلفات انسانی در حوادث رانندگی امسال 156 نفر کاهش داشته است.

کاهش 156 نفری تلفات رانندگی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، علیرضا مسکنی بعدازظهر امروز در آیین آغاز به کار سامانه هوشمند ثبت تخلفات رانندگی در محور هراز با اشاره به اینکه افتتاح این سامانه در مازندران بر اساس قول فرمانده ناجا در سال گذشته بود، اظهار کرد: احمدی‌مقدم اسفند سال گذشته برای راه‌‌اندازی کنترل تصویری جاد هراز قول‌هایی داده بودند که در کمتر از یک سال این قول‌ها عملی شد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای کنترل جاده‌های کشور صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد این امر در کاهش تلفات انسانی دراین جاده‌ها موثر باشد.

مسکنی با تاکید بر اینکه تعداد تلفات در جاده‌های مازندران در 11 ماه اخیر کاهش داشته است، یادآور شد: 104 نفر مصدوم و جان باختگان در جاده‌های برون شهری مازندران نسبت به مدت مشابه کم شده است.

به گفته مسکنی، میزان تلفات انسانی در جاده‌های درون شهری 50 نفر بوده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه حضور موثر پلیس با تجهیزات فنی در کاهش تلفات موثر بوده است، اظهار داشت: امیدواریم روز به روز کاهش تلفات جاده‌‌ای در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی سامانه هوشمند محور هراز در شرایط بسیار بد جوی در این منطقه صورت گرفته است، بیان کرد: اگرچه شرایط کار در این بخش بسیار طاقت‌فرسا بود اما این مهم برای نوروز 91 دست داد.

مسکنی با اعلام اینکه این فناوری نوین در کاهش تلفات جاده‌ای در این محور موثر خواهد بود، افزود: فرهنگ‌سازی مهمترین اصلی است که در کنار کنترل می‌تواند تصادفات جاده‌ای را کاهش دهد.

انتهای ‌پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول