اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس پیش‌بینی‌ها محقق می‌شود

ورود بیش از 1.5 میلیون مسافر و گردشگر به قشم

خبرگزاری فارس: مدی عامل سازمان منطقه آزاد قشم از پیش‌بینی ورود بیش از 1.5 میلیون مسافر نوروزی به جزیره قشم از 25 اسفند خبر داد.

ورود بیش از 1.5 میلیون مسافر و گردشگر به قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم،‌ اسفندیار حیدری‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: با آغاز سفرهای نوروزی، استقبال از مهمانان در اسکله‌های لافت، شهید ذاکری و فرودگاه بین‌المللی قشم در راستای تکریم ورود نخستین مسافر به این جزیره انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اماکن اقامتی اعم از هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و سایر مراکز اسکان ویژه مسافران که دارای مجوز رسمی هستند در کنار کمپینگ‌های ویژه ایام تعطیلات نوروز 91 برای استقرار مهمانان نوروزی جزیره قشم آماده شده‌اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با یادآوری فعالیت 24 ساعته اسکله پل در بندرخمیر بندرعباس به اسکله لافت در جزیره قشم ادامه داد: با افزایش نیروهای گمرک و ارتقاء سرعت عمل تشریفات گمرکی، عملیات ورود و خروج خودرو‌ها به جزیره قشم در کم‌ترین زمان ممکن امکان‌پذیر خواهد شد.

وی افزایش شمار پرواز‌ها بین مسیرهای تهران، مشهد مقدس، شیراز، اصفهان و کیش به فرودگاه بین‌المللی قشم و بالعکس را نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی جزیره قشم دانست.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم یادآور شد: در سطح جزیره قشم بیش از 20 پایگاه راهنمای مهمانان نوروزی اطلاعات گردشگری و خدماتی مورد نیاز را در ایام تعطیلات نوروز 91 به مسافران ارائه خواهند کرد که این پایگاه‌ها در مبادی ورود و خروج جزیره و علاوه بر آن در فرودگاه و اسکله‌های بندرعباس نیز مستقر شده‌اند.  

وی ادامه داد: ‌هم‌چنین، تعداد 200 هزار بروشور اطلاع‌رسانی و 50 هزار نقشه گردشگری جزیره و شهر قشم نیز از سوی این سازمان منتشر می‌شود که در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

به گفته حیدری‌پور برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروز 12 کمیته شامل کمیته‌های هماهنگی اداره‌ و نهاد‌ها، اسکان و رفاه، خدمات شهری، بازرگانی، بازرسی و نظارت، حفاظت و امنیت، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، پشتیبانی، حمل و نقل دریایی، بهداشت و درمان، آمار و آموزش و فرهنگی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ر20/ط4000                                  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول