اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جیرفت خبر داد

کمبود 100 کلاس برای اجرای طرح 6،3،3 ابتدایی در جیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: برای اجرای طرح 6،3،3 ابتدایی در این شهرستان حدود 60 کلاس جدید نیاز داریم و 35 کلاس نیز باید تعمیر اساسی شوند که در مجموع 100 کلاس در این طرح کمبود داریم.

کمبود 100 کلاس برای اجرای طرح 6،3،3 ابتدایی در جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان عبدالله عسکری ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با اشاره به موضوعات دستور کار جلسه اظهار داشت: سه موضوع، طرح 6،3،3 ابتدایی، برنامه‌ریزی برای اسکان مهمانان نوروزی و گرامیداشت هفته معلم که در اردیبهشت ماه است در دستور کار جلسه امروز قرار دارد.

وی افزود: در اجرای طرح شش کلاسه شدن دوره ابتدایی در این مقطع افزایش ورودی را داریم و خروجی نداریم.

عسکری تصریح کرد: در این طرح دو موضوع فضای آموزشی و نیروی انسانی مطرح است که حدود 200 نفر برای اجرای این طرح نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح شش، سه، سه ابتدایی در شهرستان جیرفت حدود 60 کلاس جدید نیاز داریم و 35 کلاس نیز باید تعمیر اساسی شوند که در مجموع 100 کلاس در این طرح کمبود داریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: حل مشکل کمبود فضای آموزشی نیازمند کمک بخشداری‌ها و دهیاران شهرستان جیرفت به آموزش و پرورش است.

وی ابراز داشت: تقویت مدارس ابتدایی غیرانتفاعی نیز کمک بزرگی برای حل مشکلات آموزش و پرورش در اجرای طرح شش کلاسه شدن دوره ابتدایی است.

عسکری همچنین با اشاره به نزدیک شدن به سال نو اذعان داشت: برای اسکان میهمانان نوروزی در جیرفت آموزش و پرورش شهرستان اقداماتی  خوبی در این زمینه انجام داده است.

وی افزود: برای اسکان مسافران نوروزی حدود 20 مدرسه از بهترین مدارس شهرستان به تجهیزاتی از قبیل حمام ،اجاق گاز و تلویزیون و ... مجهز شده‌اند.

عسکری اظهار داشت: علاوه بر تجهیز مدارس جلسات توجیهی نیز برای سرایداران در ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافران نیز برگزار شده است.

وی بیان داشت: از مدارسی که برای سکونت آماده شده است نیز بازدید به عمل آمده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول