اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی در جذب نیکوکاران مدرسه‌ساز موفق عمل نکرد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی با تاکید بر استفاده نیکوکاران برای رفع مشکل فضاهای آموزشی در این استان گفت: تاکنون برای جذب نیکوکاران در امر مدرسه‌سازی استان موفق عمل نشده است.

خراسان شمالی در جذب نیکوکاران مدرسه‌ساز موفق عمل نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ابوطالب شفقت امشب در آخرین نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی، اظهار داشت: باید از توان نیکوکاران مدرسه‌ساز برای رفع مشکل و کمبودهای فضاهای آموزشی در این استان بهره‌گیری شود.

وی خواستار جذب نیکوکاران تهرانی برای مشارکت در رفع مشکلات فضاهای آموزشی در این استان شد و گفت: آموزش و پرورش و نوسازی مدارس نسبت به معرفی مسائل و مشکلات استان در این بخش اهتمام داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: باید در زمینه جذب نیکوکار مدرسه‌ساز در خراسان شمالی تحرک و تلاشی بیشتری انجام شده تا منابع موردنیاز در این راستا برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی استان تامین شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین بر اطلاع‌رسانی لازم از طریق رسانه‌ها برای تشویق افراد به منظور سوق دادن مالیات‌های پرداختی در قالب جهاد مدرسه‌سازی تاکید کرد.

شفقت با بیان اینکه در قانون پیش‌بینی شده تا افرادی که از محل منابع خود برای امر مدرسه‌سازی صرف می‌کنند طبق فاکتورها از پرداخت مالیات به همین میزان معاف خواهند بود، تصریح کرد: باید در این زمینه اطلاع رسانی مناسب از سوی دستگاه متولی و تشویق افراد در این راستا صورت پذیرد.

شفقت با بیان اینکه توسعه پایدار کشور از آموزش و پرورش شروع می‌شود، گفت: بایستی تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم به منظور آموزش و پرورش پویا فراهم شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین از مشارکت فرهنگیان برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در این استان قدردانی کرد و گفت: قریب به 80 درصد مجریان انتخابات نهم مجلس در این استان را فرهنگیان بر عهده داشتند.

منتخب مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم گفت: این حضور باعث ناامیدی اردوگاه ابلیس تا ابد شد.

قاسم جعفری با قدردانی از تمام شهروندان حوزه انتخابیه بجنورد که به وی رأی اعتماد دادند اظهار امیدواری کرد تا با تلاش نمایندگان و مشارکت مردم مشکلات کشور از جمله در بخش آموزشی برطرف شود.

عضو شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنین پیشنهاد کرد تا بازدیدهای دوره‌ای از موزه عبرت و یا مجلس شورای اسلامی برای فرهنگیان نمونه پیش‌بینی شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول