اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر خبر داد

استقرار 36 پایگاه امدادی در ایام نوروز در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در نوروز امسال 36 پایگاه در قالب اجرای طرح امداد و نجات و طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی در استان بوشهر استقرار می‎یابد.

استقرار 36 پایگاه امدادی در ایام نوروز در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی با عنوان جوان، ایمنی و آرامش با استقرار 18 پایگاه در مبادی ورودی شهرها و جاده‎های پرتردد از 25 اسفند در استان بوشهر آغاز می‎شود.

وی افزود: در این طرح که تا 14 فروردین سال آینده ادامه دارد 360 نفر از اعضای سازمان جوانان این جمعیت با یکهزار و 200 نفر روز کاری حضور دارند.

شعبان‌زاده هدف از اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی را افزایش آگاهی مسافران در شهرها و جاده‎های پرتردد ذکر کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این در کنار این پایگاه‎ها خیمه‎های نماز برپا می‎شود، 200 هزار جلد کتابچه، نقشه و بروشور در پایگاه‎ها توزیع می‎شود ضمن اینکه آمادگی توزیع اقلام فرهنگی میراث فرهنگی و شهرداری را داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر یادآور شد: طرح امداد و نجات نوروزی نیز بیشتر مربوط به جاده‎ها است و با هدف افزایش آمادگی و توان هلال احمر در جاده از 24 اسفند در استان بوشهر آغاز می‎شود و تا 14 فروردین سال آینده ادامه دارد.

شعبان‌زاده اضافه کرد: در این طرح 18 پایگاه سیار، موقت و ثابت با همکاری 400 نفر در قالب یکهزار و 360 نفر روز کار مستقر می‏شود.

وی ادامه داد: 18 دستگاه آمبولانس با کلیه تجهیزات و شش خودروی نجات با تجهیزات نجات در این طرح پیش بینی شده است و امدادگرانی که در این طرح مشارکت دارند آموزش‌های لازم را در این رابطه دیده‎اند.

شعبان‌زاده، همچنین از استقرار سه پایگاه دریایی با سه شناور در ساحل و یک پایگاه کوهستانی در استان بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول