اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 40 روز بررسی در شورای شهر اردبیل

بودجه 122 میلیارد تومانی شهرداری تصویب شد

خبرگزاری فارس: بعد از 40 روز بحث و بررسی اعضای شورای شهر اردبیل در مورد بودجه 91 شهرداری این بودجه با رقم 122 میلیارد تومان به تصویب رسید.

بودجه 122 میلیارد تومانی شهرداری تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نایب رئیس شورای شهر اردبیل پیش از ظهر امروز در دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: اعضای شورای شهر اردبیل بعد از برگزاری جلسات تخصصی و شکل‌گیری کمیسیون‌های مختلف بودجه شهرداری اردبیل را برای سال آینده که با افزایش 180 میلیون تومانی همراه بوده است به تصویب رساندند.

جواد زنجانی با اشاره به برخی تغییرات در سر‌فصل بودجه 91 شهرداری تصریح کرد: ما هم بخش در‌آمد‌ها و هم هزینه‌ها را به دقت مورد بررسی قرار دادیم به طوری که در فصل درآمد نسبت به متمم 22 درصد افزایش داشتیم به طوری که بودجه این بخش به 44 میلیارد و 480 میلیون تومان افزایش یافت.

وی یادآور شد: بودجه عمرانی شهرداری نیز در سال آینده 86 میلیارد و 480 میلیون تومان تعیین شد که نسبت به سال قبل 5 درصد و متمم 42 درصد افزایش یافته است.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: البته این افزایش‌ها از محل اعتبارات تخصیصی سفر چهارم رئیس جمهور تامین و جبران شده و ما مشکل خاصی را سال آینده شاهد نخواهیم بود.

زنجانی از اختصاص اعتبار ویژه برای جمع‌آوری متکدیان، توسعه فضای سبز، پرداختی ماموریت‌ها و هدایا به کارکنان شهرداری به مناسبت‌های مختلف خبر داد و گفت: ما در این ارتباط 180 میلیون تومان بودجه شهرداری را افزایش دادیم و تلاش کردیم انضباط مالی در بودجه شهرداری نادیده گرفته نشود.

وی سر‌جمع اعتبارات حوزه عمرانی را نسبت به سال گذشته افزایش یافته توصیف کرد و افزود:‌ ما امسال برای هدایت آب‌های سطحی، بهبود وضعیت عبور و مرور شهری و کاهش ترافیک، بحث توسعه فضای سبز اعتبار ویژه‌ای را برای شهرداری اردبیل در نظر گرفتیم که انتظار می‌رود با هزینه کرد آن تحولی را در این حوزه‌ها شاهد باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل در ادامه از افزایش مبلغ تشویقی کارکنان تشویقی فرزندان کارکنان و کارگران شهرداری در صورت ورود به دانشگاه و ارتقای رتبه‌های تحصیلی خبر داد و  خاطرنشان کرد: در مجموع 350 هزار تومان در طول سال برای امور رفاهی هر کارمند و کارگر در نظر گرفته شده است تا شهرداری در طول سال و به مناسبت‌های مختلف آن را تقویم تلاشگران این مجموعه کند.

زنجانی دیگر ویژگی بودجه 91 شهرداری را اختصاص 15 میلیون تومان برای کمک به مساجد خبر دانست و یادآور شد: قرار است برای هر مسجد به تعداد 30 مورد 500 هزار تومان اختصاص یابد تا به تعمیر و تجهیز آنها اقدام کنیم.

 

7 درصد در‌آمد شهرداری در سال 90 محقق نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون شهردار اردبیل نیز در این جلسه بیان داشت: از مجموع 67 میلیارد و 732 میلیون تومان بودجه شهرداری اردبیل در سال جاری بدون احتساب دو ماه پایانی 7 درصد محقق نشده است.

نجات عبداللهی تصریح کرد: تا کنون از در‌آمدهای شهرداری 60 میلیارد و 800 میلیون تومان محقق شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال به این میزان افزوده شود.

وی اظهار داشت: ما در حوزه عمرانی به اغلب برنامه‌های تدارک دیده شده و اهدافمان رسیده‌ایم و در مناطق چهار‌گانه توانستیم پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی آغاز شده را به سرانجام رسانده یا شاهد تکمیل شدن آنها هستیم.

معاون شهردار اردبیل سر‌جمع اعتبار متمم شهرداری را با احتساب مناطق و سازمان‌های شهرداری 60 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول