اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان زهک خبر داد

شناسایی بیش از 160 انشعاب غیرمجاز در زهک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آبفار زهک گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 160 مورد انشعاب غیرمجاز در سطح شبکه آب آشامیدنی این شهرستان شناسایی شده است.

شناسایی بیش از 160 انشعاب غیرمجاز در زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی  اداره آب و فاضلاب روستایی زهک، غلامحسین لکزائیان‌پور اظهار داشت: اکیپ‌های کشف انشعابات غیرمجاز این اداره به دستگاه‌های آشکار ساز زیر سطحی مجهز شده‌اند.

وی افزود: با تجهیز این اداره به سیستم‌های نوین کشف و شناسایی انشعابات غیرمجاز ضمن قطع انشعاب غیرمجاز با افراد متخلفی که اقدام به انشعاب گیری غیرمجاز از شبکه کنند برخورد می‌شود.

لکزائیان‌پور در زمینه نوع جریمه و بر خورد قانونی صورت گرفته با افراد متخلف بیان کرد: از کل انشعابات غیرمجاز کشف شده حدود 110 مورد به شوراهای حل اختلاف سطح شهرستان و یا مراجع قضایی معرفی شده‌اند و تعدادی نیز به دلیل قبول جرم و پرداخت مبلغ خسارت به شبکه با اخذ تعهد محضری و واگذاری انشعاب مجاز در لیست مشترکین روستایی این شهرستان قرار گرفته‌اند.

وی همچنین مقدار موارد وصول جریمه و اخذ تعهد محضری را تاکنون 55 مورد ذکر کرد و مبلغ جریمه‌های وصولی از افراد خاطی را نیز حدود 160 میلیون ریال عنوان کرد.

رئیس اداره آبفای روستایی زهک گفت: اهالی روستاها در شناسایی و معرفی افراد متخلف که اقدام به تخریب شبکه لوله کشی و برداشت غیر مجاز آب از شبکه می‌کنند همکاری خوبی داشته‌اند.

وی از نتایج مهم این کار را کاهش میزان هدر رفت ظاهری آب و در نتیجه «آب بدون در آمد » در این شهرستان دانست که این امر تا حدود زیادی کاهش یافته است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول