اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سال نو صورت گرفت

هدیه 75 میلیون ریالی ورامینی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری فارس: در آستانه سال نو بیش از 75 میلیون ریال توسط ورامینی‌ها به منظور بازسازی عتبات عالیات پرداخت شد.

هدیه 75 میلیون ریالی ورامینی‌ها برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در آستانه سال نو و در ادامه ارسال هدایای مردم شهیدپرور شهرستان ورامین برای بازسازی عتبات عالیات بیش از 75 میلیون ریال هدیه به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان تحویل شد.

نمازگزاران مسجد سجاد(ع) چهار میلیون و 121 هزار ریال، هیئت خواهران حضرت زینب(س) 14میلیون و 57 هزار ریال و دو حلقه گوشواره طلا، سازمان تبلیغات اسلامی ورامین یک میلیون و 250 هزار ریال، هیئت حضرت علی‌اصغر(ع) مبلغ یک میلیون و 610 هزار ریال، مسجد قبا مبلغ یک میلیون و 305 ریال، هیئت حسینیه شاه حسین مبلغ 11 میلیون و 375 هزار ریال و خواهران مبلغه مسجد صاحب الزمان (عج) ورامین هفت میلیون و 575 هزار ریال به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین تحویل دادند.

همچنین نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) 18 میلیون و 205 هزار و 500 ریال، نمازگزاران جمعه ورامین 11 میلیون و 473 هزار ریال، نمازگزاران مسجد ارشاد عمروآباد یک میلیون و 950 هزار ریال، مسجد چهارده معصوم (ع) مبلغ یک میلیون و 482 هزار ریال و مسجد روستای ریحان‌آباد مبلغ یک میلیون و 430 هزار ریال تحویل ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ورامین دادند.

امام جمعه موقت ورامین در این ارتباط به خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: در پی سقوط رژیم جنایتکار صدام فرصتی به‌وجود آمد تا عاشقان اهل‌بیت (ع) بتوانند با مشارکت در بازسازی عتبات عالیات مراتب عشق وارادت خود را به نمایش گذاشته تا عتبات مقدسه عراق را که ملجا و پناه تمامی مسلمین به‌ویژه شیعیان است از این غربت و مظلومیت خارج کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی اظهار داشت:‌ بنابراین به این منظور ستاد بازسازی عتبات عالیات با مسئولیت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین فعالیت خود را آغاز کرد و افکار مردم شهیدپرور ورامین و بخش‌ها و روستاهای منطقه که سابقه درخشانی در تمام مقاطع داشته و دارند را به این مهم جلب کرد و هم‌اکنون نیز این ستاد با فعالیت خود در جمع‌آوری و ارسال هدایای مردم شهید پرور برای بازسازی اماکن متبرکه تلاش می‌کند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول