اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر ویژه فدراسیون جهانی والیبال FIVB

حضور والیبال ایران در المپیک 2012 دور از انتظار نیست

خبرگزاری فارس: خبرنگار ویژه و تحلیلگر فدراسیون جهانی والیبال FIVB گفت: با توجه به اهداف بلندمدت فدراسیون والیبال، حضور والیبال ایران در المپیک 2012 لندن دور از انتظار نیست.

حضور والیبال ایران در المپیک 2012 دور از انتظار نیست

آندره زورزی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: استقبال هواداران از بازی‌های لیگ برتر والیبال ایران بسیار جالب است.

وی با بیان اینکه از ششم ماه میلادی مارس به ایران آمدم و بعد از سپری کردن 15 روز در 26 این ماه میلادی سفرم پایان می‌یابد، افزود: بازی‌های لیگ برتر در مرحله نیمه نهایی را در شهرهای ارومیه و آمل مشاهده کردم، واقعا برایم چنین استقبال از بازی‌های داخلی حیرت‌آور و غیرقابل باور است.

زورزی که یکی از اسطوره‌های والیبال دنیا است، تصریح کرد: والیبال رشته پرطرفدار و مردمی در کشور ایران بوده و علاقمندان بی‌شماری را به خود اختصاص داده است البته مطمئنا مردم دنیا از چنین شور و نشاط ورزشی مردم ایران خبر ندارند.

وی درباره کیفیت والیبال باشگاهی در این کشور اذعان داشت: بازی‌های سایپا مقابل شهرداری ارومیه و کاله مقابل پیکان تهران را از نزدیک مشاهده کردم، بازی‌هایی پرتحرکی را شاهد بودم که اشتباه زیادی بازیکنان دو تیم داشتند.

خبرنگار ویژه و تحلیلگر فدراسیون جهانی والیبال FIVB اضافه کرد: همچنین از خولیو ولاسکو شنیده بودم که این دوره از لیگ برتر ایران به خاطر مسابقات گزینشی المپیک 2012 لندن و اردوی تیم ملی چند ماهی با فشردگی در حال برگزاری است و به این دلیل نمی‌توانیم آن کیفیت لازم را شاهد باشیم.

زورزی با اعلام اینکه به عنوان خبرنگار کار خود را از روزنامه دیلی ایتالیا آغاز کردم و به عنوان خبرنگار ویژه و تحلیلگر فدراسیون جهانی والیبال به کشورهای زیادی سفر کردم، گفت: ایران ظرفیت فوق‌العاده بالایی دارد و می‌تواند با این ظرفیت در المپیک 2012 حضور داشته و از برترین‌های دنیا باشد.

وی اذعان داشت: با توجه به برنامه‌ریزی مدون و اهداف بلندمدت فدراسیون والیبال ایران این مهم دور از دسترس نبوده و همچنین این کشور می‌تواند با ارایه والیبالی زیبا در سطح بالای دنیا به سر ببرد.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول