اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی والیبال:

اسامی ملی‌پوشان والیبال به‌زودی اعلام می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر، لیست ملی‌پوشان والیبال در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود.

اسامی ملی‌پوشان والیبال به‌زودی اعلام می‌شود

خولیو ولاسکو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به آغاز اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بیان داشت: از 17 اسفند اردوی تیم ملی والیبال با 15 بازیکن از 10 تیم والیبال لیگ برتری آغاز شده است.

وی ادامه داد: این اردو بدون حضور ملی‌پوشان چهار تیم سایپای البرز، کاله مازندران، پیکان تهران و شهرداری ارومیه کار خود را دنبال می‌کند.  

ولاسکو با اعلام اینکه ملی‌پوشان این تیم‌ها در آینده‌ای نزدیک برای پیوستن به جمع دیگر بازیکنان اعلام می‌شوند، تصریح کرد: ما بازیکنان با تجربه و بین‌المللی بیشتری را از لیگ برتر می‌خواهیم و به آنها برای اردوهای تیم ملی نیاز داریم.

سرمربی آرژانتینی‌الاصل تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه قصد دارد چه تعداد بازیکن را از چهار تیم مرحله نیمه نهایی به اردوی تیم ملی دعوت کند، بیان داشت: هم اکنون این آمار را اعلام نمی‌کنم زیرا نیاز به تحلیل بیشتری دارم همچنین نمی‌خواهم با اعلام این خبر بر شرایط روحی و روانی، روحیه و ذهن بازیکنان اثرگذار باشم.

وی متذکر شد: لیست ملی‌پوشان والیبال با پایان یافتن مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود.

ولاسکو در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم‌های دنیا راهی بازی‌های المپیک 2012 لندن می‌شود، اذعان داشت: نمی‌دانم و پیش‌بینی آن نیز برایم خیلی سخت است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول