اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل:

آران و بیدگل رتبه نخست جمع‌آوری زکات را کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل از کسب رتبه نخست جمع‌آوری زکات استان اصفهان توسط این شهرستان خبر داد.

آران و بیدگل رتبه نخست جمع‌آوری زکات را کسب کرد

حسین توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به میزان جمعیت و درآمد شهروندان آران و بیدگلی، این شهرستان در زمینه جمع‌آوری زکات، مقام نخست استانی را کسب کرده است.

وی با اشاره به رشد 275 درصدی جمع‌آوری زکات در سال 90 افزود: زکات جمع‌آوری شده در زمینه امور تسهیلات خانوارها، تأمین جهیزیه و ازدواج، مسکن خانوارهای بی‌بضاعت، اشتغال و معیشت خانواده‌های بی‌بضاعت هزینه می‌شود.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل با بیان اینکه پرداخت زکات در جامعه اسلامی دارای برکات فراوانی است عنوان کرد: حل محرومیت و تنگدستی در جامعه از برکات اجرای این فریضه الهی از سوی مردم مسلمان است که باید به آن توجه ویژه شود.

توکلی در ادامه از ساخت تله فیلم 80 دقیقه‌ای"مشکل‌گشا" در این شهرستان خبر داد و گفت: کسب رتبه نخست زکات توسط این شهرستان در استان دلیل و انگیزه ساخت این تله فیلم  شده است.

وی با بیان اینکه فیلمنامه تله فیلم«مشکل‌گشا» طی سه هفته در آران و بیدگل فیلمبرداری شده است خاطرنشان کرد: این تله فیلم با همکاری اداره کل کمیته امداد استان و صدا و سیمای مرکز اصفهان ساخته شده و در سال 91 پخش خواهد شد. 

انتهای پیلم/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول