اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان خواستار شد

آگاه‌سازی جوانان از خطرات استفاده مواد محترقه

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: خانواده‌ها نسبت به آگاه‌سازی جوانان از خطرات احتمالی ناشی از استفاده مواد محترقه اقدام کنند.

آگاه‌سازی جوانان از خطرات استفاده مواد محترقه

 ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوکان به فرا رسیدن سال جدید اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده ها به فرزندانشان اجازه ندهند تا با دستان خود چهارشنبه‌سوری را به چهارشنبه‌سوزی تبدیل کرده و آخر سالی ناخوشایند داشته باشند.

وی تصریح کرد: ما همه باید مراقب باشیم سلامت خانواده‌ها و فرزندان ما به خطر نیفتد و شیرینی ایام نوروز برای مردم تلخ نشود.

این مسئول از حضور حماسی و بی‌نظیر مردم شهرستان بوکان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تمام دست‌اندرکاران این حماسه بزرگ تقدیر و تشکر کرد و آن را مایه ناکامی دشمنان عنوان کرد.

خلیفه‌زاده افزود: ملت رشید ایران با حضور مثال‌زدنی و گسترده در پای صندوق‌های رأی باعث مأیوس شدن دشمنان نظام اسلامی شدند و در آزمون بزرگ انتخابات سربلند بیرون آمدند.

وی افزود : مردم این شهرستان همچون گذشته و همگام با ملت بزرگ ایران با حضور گسترده خود حمایت قاطع خود از ولایت فقیه و نظام اسلامی را اعلام کرد.

امام جمعه بوکان تاکید کرد :در حالی که همه رسانه‌های تبلیغاتی دشمنان و بدخواهان در تلاش برای ایجاد جنگ روانی، یأس و ناامیدی برای کاهش حضور حداکثری مردم در این صحنه بود امت همیشه بیدار با درک حساسیت‌های زمانی، با حضور حداکثری و جاودانه خود، قدرت وحدت و همدلی خود را به جهانیان ثابت کردند.

خلیفه‌زاده همچنین با اشاره به برگزاری جشن شور نیکوکاری به تشریح اهمیت دستگیری از فقرا و نیازمندان پرداخته و از مردم خواست تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به کمیته امداد حضرت امام (ره) اهدا کنند تا از این طریق کمک‌های انسان دوستانه مردم خیر و نوع دوست بوکانی به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول