اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره نارنج خبر داد:

معرفی برترین‌های جشنواره داستان کوتاه نارنج

خبرگزاری فارس: دبیر سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه نارنج از انتخاب برگزیدگان این جشنواره خبر داد.

معرفی برترین‌های جشنواره داستان کوتاه نارنج
عنایت‌الله زمانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: جشنواره نارنج امسال با پوشش چهار استان فارس، خوزستان، بوشهر و هرمزگان در دو بخش جوان و آزاد و دریافت 310 اثر از 170 شرکت کننده از 40 نقطه کشور یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های داستان کوتاه کشور را رقم زدند.
دبیر جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه نارنج با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم و انجمن اهل قلم این شهرستان برگزار شد، افزود: احمد آرام، احمد اکبرپور و غلامحسین دهقان که داوری آثار شرکت کننده در جشنواره داستان کوتاه نارنج را بر عهده داشته‌اند، داستان کوتاه «سفر دریایی» از زهره زنگنه یوسف آبادی، «صبح بخیر خاتون» از جهانگیر موسوی و «کلید» حسین مقدس را شایسته مقام نخست تا سوم بخش آزاد این جشنواره دانستند.
وی اضافه کرد: در بخش جوان نیز اثر «کاتوره» از فرناز زارعیان، «مرده ریگ» ابوذر قاسمیان و داستان کوتاه «شهر دیوار پلیتی» از میلاد ظریف به عنوان برترین‌های این جشنواره شناخته شدند.
زمانی فرد همچنین «لکه» مرجان درودی، «ماهی شکم پر» بهزاد نژاد احمدی، «ایوب» احمد آلبوطاهر، «گرگ و میش» محسن افروغ، را آثار شایسته تقدیر بخش آزاد و «هفت ماهگی» زهرا کاظمی، «بالاخره خودش را کشت» فاطمه گرگین نژاد و «بهار» کاظم هلیلی موگوئی و « صدا» فریبا شهریاری را از آثار شایسته تقدیر در بخش جوان سومین جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه نارنج نام برد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: با چاپ مجموعه داستان‌های این دوره مانند دوره گذشته در سال جاری سطح کیفی جشنواره را به مخاطبان بیشتری ارائه می‌دهیم.
انتهای پیام/ صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول