اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشی جشنواره نارنج خبر داد:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره داستان کوتاه نارنج

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشی جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه نارنج از معرفی و تجلیل برگزیدگان این جشنواره در سوم آذرماه سال جاری خبر داد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره داستان کوتاه نارنج
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سناءالدین فرهنگ بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های جشنواره منطقه‌ای داستان کوتاه نارنج اظهار داشت: احمد آرام ، احمد اکبر پور و غلامحسین دهقان داوری 310 اثر رسیده از چهار استان جنوبی کشور را در دو بخش جوان و آزاد برعهده دارند.
 وی افزود: اسامی داستان‌های منتخب برای چاپ در کتاب سومین دوره جشنواره نارنج از طریق سایت جشنواره اعلام شده است و داوران در هر بخش آثار نهایی را از بین 310 اثر رسیده به دبیرخانه برای چاپ کتاب و انتخاب پنج نفر برتر هر بخش معرفی کردند.
مدیر پژوهشی جشنواره منطقه‌ای نارنج ابراز داشت: در مراسم پایانی از اساتیدی مانند سیروس رومی، امین فقیری، ابوالقاسم فقیری، محمدرضا آل ابراهیم، ابوتراب خسروی، شاپور جورکش، محمد کشاورز، بابک طیبی و احسان شاه طاهری دعوت شده است.
وی خاطرنشان کرد: جشنواره داستان کوتاه نارنج پنج‌شنبه این هفته با دو نشست متفاوت صبح به صورت تخصصی و بعد از ظهر به صورت عمومی برگزار و در کنار جشنواره نیز نمایشگاه عکس و صنایع و محصولات جهرم برای بازدید عموم برپا می‌شود.
فرهنگ در پایان از حمایت‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و مسئولان جهرم در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول