اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی شهرستان شیراز:

نیازمند توجه ویژه به ورزش شیراز هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی شهرستان شیراز گفت: با توجه به سرمایه‌گذاری‌ها، زیرساخت‌ها و شرایط ویژه شیراز نیازمند نگاه ویژه مسؤلان به ورزش این شهرستان هستیم.

نیازمند توجه ویژه به ورزش شیراز هستیم

حسام زارع مهذبیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه مسؤلیت‌ها در کلان شهر شیراز بسیار است، اظهار داشت: سرانه اماکن ورزشی در برنامه چهارم توسعه در سطح کشور یک متر مربع بوده اما سرانه اماکن ورزشی در شهرستان شیراز 26 صدم متر مربع و کمتر از 30 درصد است. 

این مسئول ورزشی خواستار تکمیل چارت سازمانی هیئت‌ها از طریق به‌کارگیری اشخاص مجرب و توانمند موجود در سطح شیراز شد و گفت: در این راستا امروز ورزش این شهرستان نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات بوده که نقطه قوت آن برنامه‌ریزی‌های مطلوب است.

وی ادامه داد: تاکنون گسترش امکانات و زیرساخت‌ها در این شهرستان روند کندی را داشته است.

زارع اضافه کرد: باید برای حضور درخشان تیم‌های برق و فجر شهید سپاسی شیراز آنها را تقویت و حمایت کرد تا نام استان فارس در کشور و منطقه پرآوازه شود.

رئیس تربیت بدنی شهرستان شیراز بیان کرد: هنگامی که بسترهای مناسب‌تر از نظر مادی و معنوی برای ورزشکاران نخبه این استان و شهرستان شیراز پیش می‌آید نمی‌توان از رفتن آنها از فارس جلوگیری کرد اما اگر همین بسترها با اسپانسرهای قوی در فارس به وجود بیاید و نخبگان ورزشی از استان مهاجرت نکنند ورزش شهرستان شیراز و فارس بالنده‌تر و قوی‌تر می‌شود که این امر نیازمند حمایت مالی و معنوی مقامات ارشد استان و حمایت‌گرهاست.

زارع مهذبیه بیان داشت: استان فارس و شهرستان شیراز در بحث استعدادیابی و نخبه‌شناسی ورزشی نمونه بوده و حضور بازیکنان و ورزشکاران این استان در تیم‌های درجه یک کشور و خارجی و تیم ملی ایران بیانگر این موضوع است.

این مقام ورزشی بیان کرد: رسانه‌ها در توسعه ورزش بسیار تأثیرگذار هستند و در معرفی نخبگان و افتخارآفرینان نیز باید تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول