اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی کرمان

جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران پایان یافت

خبرگزاری فارس: پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران بخش سراسری در استان کرمان به کار خود پایان داد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران بخش سراسری در استان کرمان ظهر امروز با معرفی برگزیده‌ها به کار خود پایان داد.

در بخش موسیقی لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال به کیان جعفری برای موسیقی نمایش "خونه باد" از دانشگاه تربیت معلم سبزوار اهدا شد.

در بخش طراحی لباس لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال به چیمن بهرامی‌آذر برای طراحی لباس نمایش "سربازان چوبی در انتظار پیروزی" از دانشگاه علمی کاربردی بوکان اعطا شد.

در بخش طراحی صحنه دوم لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال به صادق جهانی برای طراحی صحنه نمایش "سربازان چوبی در انتظار پیروزی" از دانشگاه علمی کاربردی بوکان تقدیم شد.

در بخش طراحی صحنه اول دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال به مصطفی لاهوتی‌نژاد برای طراحی صحنه نمایش "خواب برهنه برف" از دانشگاه آزاد سمیرم اهدا شد.

همچنین بازیگری سوم زن، لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال به سحر امینی برای بازی در نمایش "آواز ستاره‌ها" از دانشگاه علمی کاربردی زنجان اهدا شد.

بازیگری دوم زن با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال به چیمن فتاح‌نیا برای بازی در نمایش "سربازان چوبی در انتظار پیروزی" از دانشگاه علمی کاربردی بوکان اعطا شد.

بازیگری اول زن با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال از آن لیلا قلندری برای بازی در نمایش "آواز ستاره‌ها" از دانشگاه علمی کاربردی زنجان شد.

بازیگری سوم مرد همراه با لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال به کاظم حیدری برای بازی در نمایش "قطعات جدا مانده یک جنایت معمولی" از دانشگاه پیام نور دانشگاه شهرکرد اهدا شد.

بازیگری دوم مرد را همراه با تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال به امین صبوری برای بازی در نمایش "نعل کردن خر سرکش" از دانشگاه فردوسی مشهد از آن خود کرد.

بازیگری اول مرد نیز به همراه دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال به مظفر امین‌آذر برای بازی در نمایش "سربازان چوبی در انتظار پیروزی" از دانشگاه علمی کاربردی بوکان اعطا شد.

نمایشنامه‌نویسی سوم با لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون ریال به امیر نجفی برای نمایشنامه "نعل کردن خر سرکش" از دانشگاه فردوسی مشهد، نمایشنامه‌نویسی دو با لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال به افشین ناصری برای نمایشنامه "سربازان چوبی در انتظار پیروزی" از دانشگاه علمی کاربردی بوکان و نمایشنامه‌نویسی اول همراه با دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال به قاسم اسماعیلی دهکردی برای نمایشنامه "قطعات جدا مانده یک جنایت معمولی" از دانشگاه پیام‌نور دانشگاه شهرکرد اهدا شد.

بنابراین گزارش کارگردانی سوم به همراه لوح تقدیر و مبلغ 3 میلیون ریال به مجید‌حافظ دربانی برای نمایش "نعل کردن خر سرکش" از دانشگاه فردوسی مشهد، کارگردانی دوم به همراه لوح تقدیر و مبلغ 4 میلیون ریال به وحید ذاکر‌رودی برای نمایش "زخم خار" از دانشگاه پیام‌نور خاف و کارگردانی اول همراه با دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال به افشین ناصری برای نمایش "سربازان چوبی در انتظار پیروزی" از دانشگاه علمی کاربردی بوکان اهدا شد.

علیرضا مومن سخنگوی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران بخش سراسری کرمان در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: این جشنواره با شکوه خاص و استقبال خوب دانشجویان سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره در نوع خود بی‌نظیر بوده است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول