اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سعدآباد خبر داد

معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی سعدآباد به مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار سعدآباد گفت: آداب و رسوم و صنایع دستی سعدآباد به مهمانان نوروزی معرفی می‌شود.

معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی سعدآباد به مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان سید جواد مهدی دوشنبه شب در نشست ستاد تسهیلات سفر نوروزی بخش سعدآباد اظهار داشت: شهرداری سعدآباد در ماه‌های مانده به پایان سال توجه ویژه‌ای به ستاد نوروزی تسهیلات سفر داشته و تمام توان و پتانسیل خود را برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به کار خواهیم گرفت.

شهردار سعدآباد خاطر نشان کرد: معرفی شهر و بخش سعدآباد،‌ آداب و رسوم، صنایع دستی و کشاورزی و ... از رویکردهای شهرداری سعدآباد در ستاد تسهیلات سفر است و با بهره‌برداری از نظرات سازنده شورای اسلامی شهر سعدآباد و شهروندان فهیم سعدآباد در این راستا حرکت خواهیم کرد.

مهدی بیان داشت: قرار گرفتن شهر سعدآباد در مسیر مواصلاتی استان‌های جنوبی و مرکزی کشور از مسائلی است که سبب افزایش تردد و حضور مسافران نوروزی در ایام تعطیلات در این شهر می‌شود و در اجرای وظایف ستاد تسهیلات سفر باید بر میزان حضور مسافران نوروزی در این شهر توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: وجود اماکن تفریحی و تفرج‌گاه‌های طبیعی در شهر سعدآباد از عوامل مهمی است که در ایام تعطیلات نوروز مورد توجه هم‌استانی‌های عزیز و میهمانان نوروزی قرار می‌گیرد و باید متناسب با میهمان‌پذیری بالا شهر خود را برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی آماده کنیم.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر بخش سعدآباد نیز در این نشست اظهار داشت: اسکان میهمانان نوروزی و فرهنگیان از مسائل مهمی است که این کمیته شرایطی مطلوب در این زمینه را وجود آورده و با تمام توان در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در زمینه اسکان اقدام خواهیم کرد.

حسین امیری‌زاده بیان داشت: از 29 اسفندماه سال جاری تا 13 فروردین‌ماه سال 91 کمیته اسکان ستاد تسهیلات سفر بخش سعدآباد آماده ارائه خدمات به فرهنگیان است و در این ایام آمادگی ارائه خدمات به فرهنگیان را داریم.

امیری‌زاده گفت: 39 کلاس درس در منطقه سعدآباد آماده ارائه خدمات اسکان به فرهنگیان است و ایشان می‌توانند با مراجعه به آموزش و پرورش بخش سعدآباد اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول