اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور خدمات‌رسانی بهتر به مردم و مسافران

مراکز خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در ایام عید شیفت­بندی شوند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه ما استانی گردشگر پذیر هستیم، مراکز خدماتی و توزیع کالا در استان باید به صورت شیفتی فعالیت داشته باشند.

مراکز خدماتی کهگیلویه و بویراحمد در ایام عید شیفت­بندی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد عصر امروز در نشست مشترک با مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات حکومتی این استان با موضوع بررسی تنظیم بازار عید اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی گردشگرپذیر است و در ایام عید گردشگران زیادی از این استان بازدید می­کنند که باید در راستای تامین رفاه آنها برنامه­ریزی لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های تامین رفاه و آسایش گردشگران و مسافران در ایام عید فعالیت مراکز خدماتی همچون بانک‌ها، نانوایی­ها، تعمیرگاه‌ها و ... است افزود: این مراکز باید در ایام عید ساماندهی شده و به ­صورت شیفتی خدمات خود را به مردم ارائه دهند.

وی یادآور شد: پس از شیفت‌بندی منظم مراکز خدماتی در سراسر استان باید به طور کامل شیفت فعالیت آن‌ها به اطلاع عموم برسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضرورت تهیه و تامین کالاها و خدمات مورد نیاز مردم در ایام پایان سال را یادآور شد و خاطرنشان کرد: وضعیت تهیه، توزیع کالاها و نظارت بر بازار باید به گونه­ای باشد که اعتماد عمومی را کسب کند.

نیکزاد بیان داشت: گردشگرپذیر بودن استان موضوع تنظیم بازار را مهم‌تر کرده و ایجاب می‌کند نظارت بر بازار به خصوص در این ایام بیش از گذشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه مایحتاج ضروری مردم استان پیش­بینی و تهیه شده است مردم نیز باید احساس کنند که هیچ کمبودی در زمینه کالاهای مورد نیاز عید در بازار وجود ندارد.

*بازرسی و کنترل بازار شدت گرفته است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه کنترل بازار استان از طریق بازرسی­های گسترده و ویژه و گشت‌های مشترک به خوبی در حال اجرا بوده، عنوان کرد: کالاهای مورد نیاز مردم که برای این ایام تدارک دیده شده بود از طرق پیش‌بینی شده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

محمدحسین حیدرپور افزود: در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در استان نیز مایحتاج مردم استان با قیمت‌هایی پایین‌تر از بازار و با کیفیتی بالا در اختیار هم استانیها قرار می‌گیرد که نقش اساسی در تنظیم بازار دارد.

وی شدت گرفتن بازرسی­های این سازمان نسبت به روزهای گذشته را یادآور شد و تاکید کرد: بازرسی بازار به دلیل حساس بودن در این ایام شدت گرفته و این شدت تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول