اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی خبر داد

حضور موفق بنگاه‌های اقتصادی ایران در نمایشگاه قرقیزستان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از حضور موفق بنگاه‌های اقتصادی کشور در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در شهر اوش قرقیزستان خبر داد.

حضور موفق بنگاه‌های اقتصادی ایران در نمایشگاه قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، علی صفرزاده با اشاره به برگزاری این نمایشگاه از 13 تا 16 اسفند با حضور 60 شرکت ایرانی در 43 غرفه، اظهار داشت: این نمایشگاه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با هدف توسعه روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور با حضور شرکت‌های توانمند تولیدی و خدماتی و تجاری ایران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کشور قرقیزستان به عنوان یک بازار هدف برای ایران، دارای توانمندی‌های بسیاری است افزود: این ظرفیت‌ها می‌تواند از طریق تبادل تجربیات، انتقال تکنولوژی و سرمایه‌گذاری مشترک سبب توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی برای ملت دو کشور شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، سبب تعمیق و تحکیم روابط بین دو کشور می‌شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه، بسیاری از واحدهای اقتصادی، نسبت به بازاریابی کالا، شناسایی فرصت‌ها و نحوه حضور در بازار و شناسایی روش‌های نفوذ کالا در بازار این کشور اقدام کردند.

صفرزاده با اشاره به استقبال خوب تجار و صاحبان صنایع و واحدهای اقتصادی قرقیزستان از حضور شرکت‌های ایرانی در این نمایشگاه، گفت: با توجه به ظرفیتی که در زمینه برق در قرقیزستان وجود دارد مذاکرات خوبی توسط شرکت‌های ایرانی با شرکت‌های فعال در زمینه تجهیز، نگهداری سیستم و ایجاد نیروگاه‌های کوچک در این کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول