اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان خبر داد

افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار بختیار سامه در آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ارشاد آبادان از گشایش نمایشگاه نقاشی آثار بختیار سامه در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه خبر داد.

افتتاح نمایشگاه نقاشی آثار بختیار سامه در آبادان

فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: فضاها و امکانات وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به‌منظور استفاده هنرمندان مهیا شده تا از این طریق هنرمندان از موقعیت‌ها و ظرفیت موجود بهره‌برداری بهینه‌ای داشته باشند.

وی افزود: هنرمندان با به نمایش گذاشتن  آثار ارزنده خود به شور و شعف فضای شهری کمک خواهند کرد و این امر به مراتب موجبات پیشرفت و تعالی بخش‌های مختلف منطقه را به همراه خواهد آورد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان به برگزاری نمایشگاه  نقاشی آثار بختیار سامه در نگارخانه آبادان اشاره کرد و افزود: این هنرمند عزیز 27 اثر از آثار نقاشی خود را  در این نمایشگاه با مضامین فرهنگ عامیانه و تاریخی  به نمایش گذاشته است .

وی بیان کرد: نوع تکنیک به‌کار رفته در اکثر آثار اکرولیک بوده و در تعدادی از آثاری نیز از تکنیک‌های دو لت و سه لت استفاده شده است.

پورغراوی علوانی درباره مدت زمان برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز از 16 اسفندماه تا 26 اسفندماه سال جاری برپا خواهد بود.

وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت هشت تا 13 و بعد از ظهر نیز از ساعت 16 تا 19 از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان بیان کرد: توجه به هنر و هنرمندان در منطقه می‌توان مسبب تقویت و تعالی فرهنگ شود و این مسئله باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

وی در پایان از هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی که نقش بسزایی در فعالیت‌های هنری شهرستان ایفا می‌کنند قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول