اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

وهابیت بازیچه دست دشمنان اسلام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: وهابیت ملعبه و بازیچه دست دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است.

وهابیت بازیچه دست دشمنان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش حجت‌الاسلام والمسلمین جمال یاری بعد از ظهر امروز در همایش تقریب علما و متنفذان اهل سنت گیلان اظهار داشت: دشمن‌شناسی و تشخیص مردم حماسه بزرگ 12 اسفند را رقم زد.

وی با بیان اینکه انتخابات 12 اسفند بسیاری از معادلات سیاسی جهان را برهم زد افزود: مردم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به دسیسه دشمنان اسلام برای تفرقه‌افکنی در بین امت اسلامی گفت: تاریخ و ریشه وهابیت به 250 سال گذشته برمی‌گردد اما تلاش دشمن برای ترویج وهابیت از پیروزی انقلاب اسلامی که تهدیدی بزرگ برای استکبار جهانی و غرب بود آغاز شد.

وی با بیان اینکه وحدت امروز بین اهل سنت و شیعه در کشور محصول تلاش‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است تصریح کرد: تمام اقوام و مذاهب باید از اختلافات پرهیز کنند و به تعبیر قرآن به ریسمان الهی چنگ زنند.

یاری وحدت فرق و مذاهب در کشور را به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست و با اشاره به تلاش گسترده دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان تصریح کرد: وحدت کلمه مردم و گرد هم آمدن همراه با بصیرت و آگاهی آنان زیر پرچم ولایت دشمن را ناامید و ناکام می‌کند.

وی با تاکید بر حفظ وحدت فرق اسلامی بیان داشت: هرگونه حرکتی که موجب اختلاف در بین مسلمانان شود خلاف رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری است.

این مسئول با قدردانی از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) بیان داشت: دستگیری ریگی در یک عملیات اطلاعاتی ضربه مهلکی به دشمن بود و تلاش‌های وزارت اطلاعات برای وحدت مذاهب اسلامی ستودنی است.

وی با بیان اینکه اسلام زمانی ضربه می‌خورد که دو پرچم با نام اسلام بلند شود تصریح کرد: فتنه از عدم تشخیص حق و باطل به وجود می‌آید.

یاری دستاوردهای انقلاب اسلامی را خودباوری، پیدا کردن هویت دینی و سیاسی، استقلال و تصمیم‌گیری در سرنوشت ملت و کشور برشمرد و تصریح کرد: قبل از انقلاب مردم هیچ نقشی در استقلال و تصمیم‌های مهم فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی کشور نداشتند.

وی یادآور شد: خون شهدای اهل سنت و شیعه از تلاش برای تحریف آمریکایی اسلام جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول