اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان زنجان اعلام کرد

مجازات 3 ماهه تا دو سال برای فروشندگان مواد محترقه

خبرگزاری فارس: دادستان کل استان زنجان گفت: مجازات سه ماه تا دو سال برای فروشندگان مواد محترقه مقرر شده است.

مجازات 3 ماهه تا دو سال برای فروشندگان مواد محترقه

حجت‌الاسلام حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از چندین هفته قبل اقدامات لازم به منظور ایجاد ایمنی در روز چهارشنبه توسط مسئولان اجرایی امر صورت گرفته است.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با ادارات و دستگاه‌های اجرایی در زمینه تامین ایمنی چهارشنبه سوری افزود: صدا و سیما و نیروی انتظامی از جمله ارگان‌های همکار دادستانی در تامین امنیت روز چهارشنبه سوری هستند.

دادستان کل استان زنجان بادآور شد: توصیه‌های ایمنی در روز چهارشنبه سوری از طریق صدا و سیمای استان زنجان اعلام شده و اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به ابلاغ بخش‌نامه در زمینه مجازات افراد فروشنده و افرادی که اقدام به حمل مواد محترقه می‌کنند، افزود: با اعلام صورت گرفته سه ماه تا دو سال مجازات برای فروشندگان مواد محترقه تعیین شده است.

مظفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه خانواده‌ها نقش تاثیرگذاری در کاهش حوادث روز چهارشنبه سوری دارند، اضافه کرد: خانواده‌ها با آگاه‌سازی نوجوانان می‌توانند در زمینه کاهش حوادث نقش مهمی را ایفا کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول