اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد

کشف 170 هزار مواد محترقه در سلماس

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی سلماس گفت: بیش از 170 هزار انواع مواد محترقه در سلماس توسط مأموران کشف شد

کشف 170 هزار مواد محترقه در سلماس

به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس شاهرخ بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بحث جمع‌آوری مواد محترقه و منفجره یکی از طرح‌های اولویت‌دار نیروی انتظامی در آخر سال می‌باشد مأموران نیروی انتظامی شهرستان سلماس در هفته جاری در جریان اجرای این طرح موفق شدند بالغ بر 170 هزار نخ انواع مواد محترقه و منفجره کشف و ضبط کنند.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: این مقدار مواد محترقه با انجام 10 عملیات در مسیر مرکز استان به شمال استان و در بازرسی از دو باب مغازه و یک باب منزل کشف شد.

بختیاری ادامه داد: در این زمینه 13 نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز متوقف شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال گفت: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری به منظور جلوگیری از حوادثی از قبیل آتش‌سوزی، خسارت جانی و مالی تقاضا می‌شود تمام موارد قانونی و شرعی از سوی مردم عزیز رعایت شده و از استفاده مواد محترقه و آتش‌زا خودداری شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را سریع به پلیس 110 اطلاع دهند.

وی والدین را نسبت به کنترل فرزندان خود توصیه کرد و افزود: در  آغاز سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری کنند و در چند روز باقیمانده تا پایان سال با هشدار به نوجوانان و جوانان آنها را از خطرات و عواقب وحشتناک بازی با آتش، ترقه و سایر موارد مشابه آگاه کنند.

این مسئول ادامه داد: والدین برای حفظ سلامتی فرزندان خود مراقبت بیشتری از آنان به عمل آورده و تردد آنان به محل‌هایی مانند انباری، زیرزمین، بالکن، پشت‌بام، کمد و ... زیر نظر داشته و در صورت امکان درب این گونه مکان‌ها را قفل نمایید.

 انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول