اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بهزیستی استان قزوین صورت می‌گیرد

پرداخت 15 مورد کمک‌هزینه کاشت حلزون به کودکان ناشنوا

خبرگزاری فارس: تا پایان سال جاری 15 مورد کمک‌هزینه کاشت حلزون به کودکان ناشنوای زیر پوشش بهزیستی استان قزوین پرداخت می‌شود.

پرداخت 15 مورد کمک‌هزینه کاشت حلزون به کودکان ناشنوا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کارشناس دفتر جسمی حرکتی و حسی سازمان بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: تا پایان سال جاری 15 مورد کمک هزینه کاشت حلزون به کودکان ناشنوای زیر پوشش بهزیستی پرداخت می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که در سال گذشته 18 مورد کمک‌هزینه کاشت حلزون به متقاضیان پرداخت شده است.

شیرین فرازمند پیرامون دیگر فعالیت‌های این دفتر گفت: نظارت بر چهار مرکز غیردولتی و انجام بازدیدهای مستمر از مراکز، دریافت موافقت اصولی برای یک مرکز روزانه جسمی حرکتی در محدوده شهرستان قزوین، هماهنگی و مساعدت برای برگزاری جشن تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان برتر نابینا از جمله فعالیت‌های این دفتر در سال جاری است.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی و مساعدت برای برگزاری همایش کشوری نابینایان، مساعدت برای شرکت بانوان نابینا در مسابقات گل‌بال کشوری و کسب مقام نایب‌قهرمانی و نیز همکاری در راستای شرکت ناشنوایان تحت پوشش در مسابقات فوتسال در سطح کشور و کسب مقام قهرمانی از دیگر اقدامات این دفتر است.

فرازمند اضافه کرد: شهریه 273 نفر از دانشجویان تحت پوشش در مهر ماه سال جاری پرداخت شده است.

وی ادامه داد: کمک‌هزینه تشویقی به سه نفر از دانشجویانی که در سال جاری در دانشگاه‌های دولتی پذیرفته شده‌اند نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به حق پرستاری به معلولان ضایعه نخاعی عنوان کرد: در سال جاری به 42 نفر از معلولان ضایعه نخاعی گردنی و 155 معلول ضایعه نخاعی سینه‌ای و کمری تحت پوشش حق پرستاری نگهداری در منزل پرداخت شده است.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول