اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل:

تخفیف بدهی شهرداری آمل تمدید شد

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: مهلت تخفیف خوش حسابی بدهی شهرداری آمل تمدید شد.

تخفیف بدهی شهرداری آمل تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری آمل به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر از اول بهمن تا بیستم اسفند ماه سال‌ جاری نسبت به اعمال تخفیف خوش حسابی به میزان 25 درصد بدهی عوارضی اقدام کرده بود که با مصوبه جدید شورای اسلامی شهر این مهلت تا پایان وقت اداری 25 اسفند ماه تمدید شده است.

وی از شهروندانی که در راستای حمایت از برنامه‌های عمرانی، خدمات شهری، اجتماعی و فرهنگی شهرداری آمل عوارض سالانه خود را به موقع پرداخت کردند تشکر کرد و افزود: بر این اساس آن دسته از بدهکارانی که تاکنون اقدام به پرداخت عوارض ساخت‌و ساز خود کردند در صورت پرداخت نقدی به میزان 25 درصد از تخفیف خوش حسابی برخوردار می‌شوند.

شهردار آمل تصریح کرد: با پرداخت این عوارض شهرداری در اجرای پروژه‌های عمران شهری و ایجاد محیط‌های فرهنگی و تفریحی بهتر عمل می‌شود.

امیرسلیمانی با بیان اینکه توصیه می‌شود شهروندان هر چه سریع‌تر برای پرداخت عوارض مراجعه کنند، متذکر شد: شهروندان حامیان مدیریت شهری برای تحقق شهری پویا هستند و همشهریانی که تاکنون موفق به پرداخت عوارض شهری از قبیل نوسازی، کسب پیشه و هزینه خدمات نشدند فقط تا تاریخ29 اسفند فرصت دارند که  نسبت به پرداخت این عوارض اقدام کرده و از تخفیف خوش حسابی 10 درصدی نیز بهره‌مند شوند.

انتهای‌ پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول