به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز فاضلی ظهر امروز در نشست شورای اداری این ادارهکل، اظهار داشت: استقرار میز خدمت این ادارهکل در راستای دستیابی آسان و سریع مردم به دستگاه و ارائه خدمت به موقع و موثر به ارباب رجوع توسط این اداره کل است.
وی افزود: راهنمایی، هدایت و پاسخگویی به مراجعین، ثبت درخواستهای مراجعین، هماهنگی با واحد اقدام کننده و هدایت ارباب رجوع به واحد مربوطه از جمله خدماتی است که با استقرار این میز خدمت ارایه میشود.
فاضلی با اشاره به اینکه از اوایل مرداد ماه تاکنون بیش از 6 هزار و 500 نامه در میز خدمت ثبت شده است، بیان داشت: نامههای ثبت شده در ارتباط با معرفی به بیمه تامین اجتماعی، صدور کارت صنایع دستی، استعلام، نامه طرحهای گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی بوده است.
معاون توسعه و مدیریت ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: فرم نظرسنجی و صندوق انتقادات و پیشنهادات در کنار میز خدمت این اداره کل قرار گرفته شده است.
وی با تأکید بر لزوم خدماترسانی صادقانه به مردم، گفت: با راهاندازی میز خدمت، در کمترین زمان خدمات و راهنمایی های لازم به ارباب رجوع ارائه میشود.
به گفته فاضلی میز خدمت آمادگی پاسخگویی به ارباب رجوع را دارد و مراجعین علاوه بر استقرار در میز خدمت بدون حضور در واحدهای داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفاً از طریق این میز دریافت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، بالا رفتن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از ازدحام مراجعین از دیگر مزایای راهاندازی میز خدمت است.
انتهای پیام/ی20