اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال نوجوانان کشور در قم

مقاومت تهران با 9 گل صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان مقاومت تهران با زدن 9 گل صدرنشین بازی‌های گروه ششم فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شد.

مقاومت تهران با 9 گل صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در گروه ششم از مرحله مقدماتی، با شرکت تیم‌های مدعی صعود به مرحله نهایی در شهر مقدس قم آغاز شده است که یکی از تیم‌های پیروز روز نخست بازی‌ها تیم مقاومت تهران بود.

در حالی که شش تیم در این گروه حضور دارند و باید برای کسب رتبه‌های اول و دوم گروه به منظور صعود به مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت بپردازند، تیم مقاومت تهران با کسب برتری پر گل 9 بر صفر در روز نخست برابر تیم فوتبال صنعت ذوب تهران، با کسب سه امتیاز این بازی و تفاضل گل بهتر صدرنشین جدول رده‌بندی این گروه شد.

رقابت‌های رده سنی نوجوانان فوتبال باشگاه‌های کشور امسال با شرکت تیم‌های مدعی از استان‌های مختلف در گروه‌های هشت‌گانه در نقاط مختلف کشورمان به انجام می‌رسد تا قهرمان این رقابت‌ها بعد از طی مراحل مختلف معرفی شود.

در واقع نمایندگان استان‌های سراسر کشور از سوی سازمان لیگ آزادگان که متولی برگزاری مسابقات لیگ‌های رده سنی پایه فوتبال باشگاه‌های کشور است، در هشت گروه پنج یا شش تیمی تقسیم شده‌اند تا مدعیان برای قهرمانی رقابت کنند.

برنامه برگزاری این رقابت‌ها نیز به این شکل است که تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی، بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای به میزبانی هشت استان کشور برگزار می‌کنند تا از هر گروه چهره تیم‌های صعودکننده شناسایی شود.

در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به دور دوم بازی‌ها صعود می‌کند که با این اوصاف تعداد تیم‌های حاضر در دور دوم 16 تیم خواهد بود و در آن مرحله نیز بازی‌ها در دو گروه هشت تیمی به انجام می‌رسد تا مدعیان راهی مراحل بالاتر شوند.

اما بنا بر اعلام آمادگی هیئت فوتبال استان قم به سازمان لیگ آزادگان، میزبانی یکی از گروه‌های مرحله مقدماتی مسابقات امسال فوتبال نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور به قم سپرده شده و این رقابت‌ها در قم آغاز شده است.

در حالی که برخی استان‌ها در رقابت‌های امسال فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور دارای دو نماینده هستند، استان قم تنها یک نماینده به نام سوهان گل محمد دارد که این تیم برگرفته از بازیکنان خوش‌آتیه فوتبال قم در ترکیب خود است.

فوتبالیست‌های سوهان گل محمد قم در حالی میزبانی رقابت‌های گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال نوجوانان کشور را بر عهده گرفته‌اند که در این گروه با تیم‌هایی از تهران، مرکزی و البرز همگروه هستند و باید برای صعود تلاش زیادی انجام بدهند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول