اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی کیش:

کیش در انتظار مهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد تسهیلات سفر نوروزی 91 کیش از آمادگی اعضای این کمیته برای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی کیش خبر داد.

کیش در انتظار مهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک صباغی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه تعطیلات نوروزی سال 91 و ورود انبوه گردشگران به این جزیره زیبا، شرکت عمران و خدمات شهری گام‌های ارزنده‌ای در راستای تکریم گردشگران و تأمین نشاط و ارتقای شادابی آنان برداشته است.

وی ادامه داد: به منظور جذب توریست و گردشگر و هم‌چنین ایجاد محیطی مطلوب و شاداب برای کیشوندان "زیباسازی و به‌سازی" کیش به عنوان یکی از اقدامات اساسی در دستور کار شرکت عمران و خدمات شهری قرار گرفت که در این رابطه ضمن حفظ و نظارت بر جاذبه‌های کیش از حفاری‌های بی‌رویه جلوگیری و در ادامه با انجام مرمت و بازسازی پیاده‌روها، آسفالت خیابان‌ها، توسعه فضای سبز و ... این جزیره را برای استقبال از مسافران نوروزی آماده کردیم.

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد تسهیلات سفر نوروزی به بازپیرایی جزیره کیش نیز اشاره کرد و افزود: بازسازی اماکن فرسوده، نقاشی بر روی پست‌های برق، پیاده‌رو‌سازی و مرمت پیست دوچرخه‌سواری، تعویض تابلوهای راهنمایی و ترافیکی، احیای نوار ساحلی، ساماندهی اسکله تفریحی، تهیه و نصب آلاچیق‌های جدید برخی از خدمات این کمیته برای انجام این مهم است.

به گفته وی ساماندهی سواحل زیبای کیش، تهیه و نصب باربی‌کیو، تهیه و نصب سطل‌های زباله، نقاشی‌های دیواری، نقاشی‌های سه‌بعدی بر روی زمین، خرید گل‌های فصلی، اختصاص 52 عدد پایه پرتابل برای اطلاع‌رسانی نوروزی، نقاشی ترانس‌های برق، افزایش سنجاقک‌های تیربرق و تهیه روشنایی در برخی از مناطق که از نور کافی برخوردار نبودند نیز برخی دیگر از فعالیت‌های انجام شده کمیته اسکان و خدمات رفاهی ستاد تسهیلات سفر نوروزی 91 کیش است.

وی در ادامه یادآور شد: کیش از طبیعتی زیبا و منحصر به فرد برخوردار است و قطعاً گردشگران نوروزی با دیدن این زیبایی‌ها با خاطره‌ای خوش و فراموش نشدنی این جزیره مرجانی را ترک خواهند کرد.

کیش با 92 کیلومترمربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب‌های نیلگون خلیج فارس واقع شده است و این جزیره زیبا همواره به عنوان یکی از برترین مقاصد گردشگری کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول