اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نهاوند خبر داد

کشف 280 کیلوگرم موادمخدر در سال 90

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نهاوند گفت: در سال 90 بیش از 280 کیلوگرم انواع موادمخدر در نهاوند کشف و ضبط شده است.

کشف 280 کیلوگرم موادمخدر در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند عباس نظری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران نهاوند افزود: کشفیات موادمخدر نهاوند در مقایسه با مدت مشابه 85 درصد افزایش دارد که نشان از تلاش شبانه‌روزی پرسنل این نیرو در نهاوند است.

وی از آمادگی پلیس برای امنیت و آرامش خاطر به ویژه در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی در نهاوند خبر داد و افزود: پلیس نهاوند امسال با شعار "بهار من رضایت توست" سعی دارد از همه امکانات موجود خود برای ایجاد امنیت و رضایت همشهریان گام بردارد.

فرمانده انتظامی نهاوند از ایجاد بیش از 10 اکیپ و گروه امنیت و بازرسی به صورت محسوس و نامحسوس به ویژه در ورودی‌ها و خروجی‌های شهر نهاوند، برزول، گیان و فیروزان خبر داد و اضافه کرد: اجرای طرح ترافیک در سطح جاده‌ها و سطح شهر یکی از وظایف مهم پلیس در این ایام است.

وی از انجام بیش از 11 هزار و 630 تماس مردمی با پلیس 110 در سال جاری در نهاوند خبر داد و تصریح کرد: بیش از 11 هزار این تماس‌ها منجر به انجام عملیات موفقیت‌آمیز شده است.

نظری از جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به صدور فرمان عفو رهبری دارندگان سلاح‌های غیرمجاز در صورتی‌ که سلاح خود را در موعد مقرر تحویل دهند از پیگیری‌های قانونی معاف می‌شوند بنابراین در این برهه تاکنون یک هزار قبضه انواع سلاح‌های غیرمجاز تحویل شده است و تا یکم اردیبهشت 91 نیز فرصت تحویل دارند.

وی ادامه داد: کشفیات این نیرو امسال در بخش موادمخدر 85 درصد، مشروبات 20 درصد، سلاح و مهمات 70 درصد، ماهواره 66 درصد، مواد محترقه 83 درصد و سوخت قاچاق 88 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد.

فرمانده انتظامی نهاوند همچنین از کشف بیش از 85 قبضه سلاح جنگی غیرمجاز، 2 هزار بطری مشروبات الکلی و حدود 200 هزار عدد انواع مواد محترقه در نهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از 150 نفر برای جرائم مختلف دستگیر و همراه تکمیل پرونده به محاکم قضایی تحویل شده‌اند.

وی در پایان سخنانش از توقیف روزانه 15 تا 20 دستگاه موتور سیکلت متخلف در نهاوند خبر داد و همکاری رسانه‌ها را موجب بازدارندگی در جرائم خشن و غیرخشن ذکر کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول