اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

کشف بیش از 225 هزار عدد مواد آتش‌زا در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: 235 هزار و 621 عدد مواد آتش‌زا و ترقه در شهرستان‌های دیلم و گناوه کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 225 هزار عدد مواد آتش‌زا در استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال اقدامات ناجا برای برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی بیشتر شده و در این زمینه توفیقاتی هم داشتیم.

وی افزود: در چهارشنبه آخر سال با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و در پی آن مراسم سنتی چهارشنبه آخر سال و تقاضای جوانان نسبت به تهیه مواد محترقه و آتش‌زا و عرضه این مواد توسط افراد سودجو فرصت‌طلب در بازار کارکنان اداره نظارت بر اماکن عمومی و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان گناوه در استان بوشهر برای پاکسازی و جمع‌آوری مواد محترقه و آتش‌زا و برخورد با عاملین و توزیع‌کنندگان به اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد محترقه اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در این طرح تعداد و انبار دپو مواد محترقه شناسایی و در بازدید از انبار اول موفق به کشف 52 هزار و 700 عدد انواع ترقه انفجاری و آتش‌زا و تعداد 42 دستگاه چراغ قوه و پنج دستگاه ماشین حساب و دو دستگاه مو کن برقی و چهار دستگاه چراغ سقفی و 59 عدد باتری قاچاق شدند.

محمدی یگانه تصریح کرد: در بازرسی از انبار دوم تعداد 97 هزار و 380 عدد انواع ترقه انفجاری و آتش‌زا کشف و ضبط شد و ارزش تقریبی این دو محموله کالای قاچاق 317 میلیون و 160 هزار ریال برآورد شده است.

وی گفت: کالای قاچاق مکشوفه به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق تحویل و انبارهای مذکور توسط اداراه نظارت بر اماکن عمومی پلمپ شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: همچنین با تلاش ماموران انتظامی شهرستان دیلم بیش از 85 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان کشف و ضبط شد.

محمدی یگانه گفت: پلیس اطلاعات شهرستان دیلم در استان بوشهر با انجام اقدامات و به‌کارگیری تعقیب مراقبت‌های ویژه پلیسی و شناسایی دو نفر با هماهنگی قضائی و اخذ مجوز برای بازرسی وارد انبار آنها شدند.

وی اظهار داشت: در این راستا در عملیاتی در قالب سه اکیپ به آدرس نامبردگان عزیمت و با رعایت قوانین و موازین شرعی وارد منزل و انبار فوق شدند که متهمان در محل حضور نداشتند و با حضور افراد خانواده تعداد 85 هزار و 541 عدد انواع مختلف مواد محترقه کشف و برای سیر مراحل قانونی به این پلیس انتقال داده شد، ارزش تقریبی مواد کشف شده 350 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول