اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس خبر داد

تحقق 109 درصدی ایجاد اشتغال در فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس از تحقق 109 درصدی ایجاد اشتغال در این شهرستان خبر داد.

تحقق 109 درصدی ایجاد اشتغال در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، عباس اقبال صبح امروز در نهمین جلسه کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فردوس اظهار داشت: ایجاد اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان اجرایی مملکت است چرا که به اقتصاد مردم مربوط می‌شود.

فرماندار فردوس گفت: در سال جاری بیش از 28 دستگاه اجرایی شهرستان فردوس در رابطه با ایجاد فرصت‌های شغلی همکاری و تعدادی از این دستگاه‌ها بیشتر از میزان تعیین شده نیز اشتغال ایجاد کرده‌اند.

وی، کمیته امداد با ایجاد 321 فرصت شغلی و جهاد کشاورزی با ایجاد 110 و مسکن و شهرسازی با ایجاد 890 فرصت شغلی را از جمله اداراتی دانست که بیش از حد مشخص شده اشتغال ایجاد کرده‌اند.

فرماندار فردوس با اشاره به جایگزین شده ماده 80 به جای ماده 103 در بودجه سال 90 افزود: اگر سازمان تأمین اجتماعی از این ماده درست استفاده می‌کرد ثبات و پایداری اشتغال و حمایت از کارفرمایان را به همراه داشت.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فردوس نیز گفت: از ابتدای دی‌ماه سال جاری روند پرداخت تسهیلات اشتغال در شهرستان آغاز و تاکنون بیش از 550 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان اشتغال پرداخت شده است.

حسن سروری از ایجاد 677 شغل خانگی در این شهرستان خبر داد و افزود: بیشترین فراوانی صدور مجوز مربوط به حرفه قالی‌بافی بوده که 41 درصد متقاضیان در این بخش و مبلغ 500 میلیون تومان از تسهیلات را نیز به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: در سال جاری 18 کمیته تخصصی اشتغال در شهرستان برگزار و در این کمیته تسهیلات اشتغال از طریق کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید به متقاضیان پرداخت شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردوس یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 155 مصوبه در کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول