اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماه اخیر

حجم معاملات در بورس گلستان به 200 میلیارد ریال رسید

خبرگزاری فارس: مدیر تالار بورس استان گلستان گفت: حجم معاملات بورس گلستان در سال 1385 به میزان 30 میلیارد ریال بود که این رقم طی پنج ماه اخیر سال‎ جاری به 200 میلیارد ریال رسیده است.

حجم معاملات در بورس گلستان به 200 میلیارد ریال رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی جعفریان صبح امروز در جمع مدیران اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: با ورود ابزارهای جدید مانند فرابورس، وام‎های مسکن که در بنگاه‎ها خرید و فروش می‎شد اکنون مردم می‎توانند با حداقل کارمزد، آن را در تالار بورس معامله کنند.

وی در خصوص ورود مردم به تالار بورس تصریح کرد: مسئله‎ای که در بورس هدف‎گیری می‎شود پس‎انداز است و نباید پس‌انداز را مبنای درآمد قرار داد بلکه باید به‎عنوان بخشی از درآمد در نظر گرفت.

مدیر تالار بورس گلستان اضافه کرد: همانگونه که بانک و یا طلا جزئی از پس‎انداز محسوب می‎شود این نگاه نیز باید در مسئله بورس گنجانده شود که بورس مازاد درآمد و بخشی از سرمایه است.

جعفریان ابراز داشت: بی‎اطلاعی از اینکه فرد چه میزان سرمایه را باید وارد بورس کند و یا این میزان سرمایه در چه زمان، با چه قیمت، چه صنعت و چه شرکتی خریداری می‌شود و یا آن را به چه قیمتی بفروشد سبب خواهد شد که ضرر و زیان‎های بسیار زیادی به این گونه افراد وارد شود.

وی اضافه کرد: سهامدارانی که در استان گلستان آموزش دیده‌اند و حساسیتی که در نحوه آموزش وجود دارد سبب شده حتی در زمان‎هایی که بورس شرایط نامساعدی داشته باشد این افراد ضرر نکنند، سرمایه‎شان حفظ شود و حتی با کوچک‌ترین واکنش مثبت به سوددهی برسند.

مدیر تالار بورس گلستان اذعان داشت: گر چه رشد سهامداران گلستان کم است، اما یکی از استان‎هایی هستیم که پایداری سهامداران آموزش دیده در این عرصه ادامه داشته و همچنان برخی این کار را به عنوان شغل اصلی انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول