اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته گذشته صورت گرفت

معامله 146 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای فارس

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در معاملات هفته گذشته بورس منطقه‌ای فارس حدود 146 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 164 میلیارد ریال مبادله شد.

معامله 146 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای فارس

کرشمه ترابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: 88 درصد این معامله‌ها مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده که متعلق به 163 شرکت است.

ترابیان ادامه داد: در هفته گذشته در مجموع، 994 نفر اقدام به خرید سهم کرده و برای 108 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

وی بیان کرد: در پایان معاملات هفته گذشته، سهام شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، ذوب‌آهن اصفهان و شکر با بیشترین اقبال برای خرید و سهام شرکت‌های ذوب‌آهن اصفهان، سرمایه‌گذاری خوارزمی و قند ثابت خراسان با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

مدیر بورس منطقه‌ای فارس بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی پردیس و شکر با بیشترین ارزش ریالی خرید و قند ثابت خراسان، ذوب آهن اصفهان و سرمایه‌گذاری خوارزمی با بیشترین ارزش ریالی فروش مواجه بودند.

وی به  معاملات امروز (یکشنبه) تالار بورس منطقه‌ای فارس اشاره و خاطرنشان کرد: امروز  3 میلیون و 835 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 13 میلیون و 458 ریال معامله شد.

ترابیان تصریح کرد: ارزش این معامله‌ها، نسبت به روز گذشته 56 درصد کاهش داشته و 14 کد معاملاتی جدید ایجاد شد.

این مسئول بیان داشت: در پایان معاملات امروز بورس فارس، همچنین سهام شرکت‌های ایران خودرو، گروه بهمن و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین تقاضای خرید و سهام شرکت‌های بانک سرمایه، بانک پاسارگاد و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول