اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال آمل خبر داد

فروش 1700 بلیط برای دیدار حساس کاله و پیکان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال آمل گفت: با نظر مسئولان، یک هزار و 700 برگ بلیط در دیدار پایانی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور به فروش رسید.

فروش 1700 بلیط برای دیدار حساس کاله و پیکان

حسن کوچک‌زاده پس از پایان سومین دیدار حساس مرحله پلی‌آف و نیمه نهایی لیگ برتر والیبال که با پیروزی خانگی کاله مازندران مقابل نماینده تهران همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان که بین کاله مازندران و پیکان دنبال شد بدون حاشیه خاصی به پایان رسید.

وی افزود: این بازی از زیبایی و حساسیت خاصی برخوردار بود و کسب این افتخار بزرگ را به مردم مازندران و والیبال‌دوستان آمل صمیمانه تبریک می‌گویم.

کوچک‌زاده که خود یکی از والیبالیست‌های برتر سال‌های نه چندان دور شمال کشور بود، تصریح کرد: با نظر مسئولان اداره ورزش و جوانان این شهرستان، هیئت والیبال و باشگاه کاله مازندران یک هزار و 700 برگ بلیط برای خرید علاقمندان بین والیبال‌دوستان توزیع شد.

وی یادآور شد: تعدادی از بلیط‌های این دیدار نیز برای حضور پیشکسوتان و چهره‌های ورزشی استان و شهرستان در اختیار اداره ورزش و جوانان آمل و باشگاه ورزشی کاله قرار گرفت.

رئیس هیئت والیبال آمل با تاکید اینکه با نظر عوامل اجرایی و امنیتی این دیدار بلیط‌فروشی از ساعت 13 روز گذشته در ورودی سالن پیامبر اعظم(ص) آغاز شد، تصریح کرد: استقبال از این دیدار حساس بسیار زیاد بوده و برای کاهش ازدحام جمعیت و ترافیک تماشاگران این تصمیم اتخاذ شد تا این دیدار بدون کوچک‌ترین حاشیه‌ای به کار خود پایان دهد.

بنا به گفته کوچک‌زاده نزدیک به 2 هزار و 500 والیبال‌دوستان آملی از نزدیک دیدار حساس تنها نماینده مازندران و پیکان تهران را در چارچوب بازی پایانی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مشاهده کردند.

رئیس هیئت والیبال آمل با تقدیر و سپاس‌گزاری از عوامل انتظامی و امنیتی برای برقراری نظم و امنیت بازی ابراز داشت: تعدادی از والیبال‌دوستان این شهر که برای مشاهده این دیدار به سالن محل مسابقه آمده بودند با درب بسته مواجه شدند، زیرا از ساعت 16 روز گذشته ظرفیت سالن پیامبر اعظم آمل تکمیل شده بود.

وی با تاکید اینکه در چند بازی گذشته میزبان شایسته‌ای برای والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان بودیم، گفت: انتظار ما این است تا هواداران کاله بیش از گذشته شرایط حساس تیم‌شان را درک کنند تا در تنها بازی که مقابل سایپای البرز در این شهرستان میزبانی می‌کنیم با تشویق بی‌امان نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول