اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

ایران اسلامی به برکت خون شهدا الگوی جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: با تمامی تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در عصر حاضر ایران اسلامی به برکت خون شهدا الگوی برتر جهان است.

ایران اسلامی به برکت خون شهدا الگوی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا در جمع کارکنان بنیاد شهید با اشاره به اینکه نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه و مبنای دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی بنیان نهاده شده است، افزود: سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی در دولت و نظام دینی باید در چارچوب احکام اسلامی در همه حوزه‌ها تدوین و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور ایران در دنیا به یک الگو تبدیل شده است، اضافه کرد: با تمامی تهدیدها و تحریم‌های دشمنان در عصر حاضر ایران اسلامی به برکت خون شهدا الگوی برتر جهان است.

فرماندار تویسرکان با تاکید براینکه مسئولان و افراد فعال در رده‌های مختلف جامعه اسلامی باید در انجام مسئولیت خود اسلام‌محور باشند، خاطرنشان کرد: یکی از دستگاه‌های اجرایی که نمی‌توان فعالیت و تلاش آن را با محاسبات مادی سنجید، بنیاد شهید است.

وی بنیاد شهید را نهادی مقدس خواند و گفت: یکی از نهادهای ارزشی که کشورهای دیگر به دنبال الگوپذیری از آن هستند بنیاد شهید است چرا که در انتقال و نهادینه کردن یاد و خاطر و اهداف و آرمان شهدا نقشی برجسته و نخست را ایفا می‌کند.

رضانیا یادآور شد: کارکنان بنیاد شهید قدردان توفیق کار و تلاش در این نهاد مقدس باشند و مسئولان امر نیز وظیفه دارند به مسائل و مطالبات کارمندان خود رسیدگی کنند.

مسئول بنیاد شهید شهرستان تویسرکان نیز با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی به خانواده شهدا از برکات ویژه الهی برخوردار است، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در بنیاد شهید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب در حوزه‌های مختلف است.

محمدرضا داوری افزود: بنیاد شهید شهرستان تویسرکان سه معاونت دارد که شامل بخش‌های اداری -مالی، فرهنگی، بهداشت و درمان؛ و تعاون است که در راستای فراهم‌سازی نیازهای متقاضیان و جامعه هدف ارائه خدمت می‌کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: کاربردی‌ترین راهبر در احراز برنامه‌ها و خواسته‌ها در عرصه‌های متفاوت پیروی از راه شهدا و بهره‌مندی از وصیت‌نامه شهدا به مثابه بهترین منبع است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول