اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی خلخال:

خون شهدا مانع سیادت استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال گفت: خون شهدا و حرمت ایثار‌گران و جانبازان ارزشمند ایران اسلامی امروز مانع سیادت و تفوق استکبار جهانی شده است.

خون شهدا مانع سیادت استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی پیش از ظهر امروز در یادواره هشت شهید والامقام روستای بیرق در مسجد جامع این روستا در شهرستان خلخال اظهار داشت: دشمن شکست‌خورده و کینه‌توز از انقلاب اسلامی سال‌های سال است که تلاش می‌کند با محوریت ترور، اغتشاش، فتنه، تحریم‌ و تهدیدهای گوناگون این انقلاب را از مسیر آرمانی خود دور و در منجلاب فساد غرق کند در حالی که در این حرکت خود به موفقیتی دست نیافته است.

وی با یادآوری اینکه دشمنان قسم‌ خورده این انقلاب با وجود شکست‌ها و ناکامی‌های متعدد جری‌تر از گذشته برخی هدف‌گذاری‌های خود را دنبال می‌کنند، افزود: دشمن سلطه‌گر با ابزار قرار دادن صحنه‌ها و رخدادهای مختلف در صدد تاختن بر مرام و راه شهدا و امام است اما هرگز در این مسیر موفق به مغلوب کردن ایران عزت‌مند نشده است.

وی با تحلیل اوضاع جهانی و شرایط منطقه بیان داشت: این فضا و به وجود آمدن شرایط خاص سبب شده تا روز به روز دشمنان این انقلاب در کسب منافع و حتی اعتبار و آبروی خود مغلوب شده و نتوانند راه و مسیر درست را تشخیص دهند.

این مسئول نمونه‌ای از شکست‌های اخیر جبهه استکباری را حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان تجلی عشق و ارادت به وطن،‌ آرمان اسلامی و ولایت فقیه توصیف کرد و گفت: به یقین این حرکت عظیم ملت سدی محکم در برابر تحقق اندیشه ظالمانه آمریکا و همدستان‌شان است که امروز برای بشریت حرمت و کرامتی قایل نیستند.

محسنی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان پرچمدار حرکت عزت و افتخار با تبعیت از خون بهترین فرزندان‌شان در هشت سال جنگ تحمیلی و توطئه‌های متعدد بعد از جنگ در سنگر مقابله و مبارزه با دشمنان ایستاده‌اند و هرگز اجازه نمی‌دهند میثاق ملت با شهدا و راه آرمانی امام شکل ظاهری و زود‌گذر به خود بگیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی خلخال حضور باشکوه در پای صندوق‌های رأی در 12 اسفند ماه را نیز مصداق روشن از حرمت‌گذاری به خون شهدا و فضیلت‌های بی‌کران آنها یاد کرد و خواستار شناخت و انتخاب بهترین و اصلح‌ترین کاندیداها از سوی مردم شد.

وی پیام شهدا را پاسداری از نظام اسلامی بیان کرد و افزود: شهدا با تمام وجود و با گذشت از تمامی هستی خود برای حفظ تمامیت ارضی کشور کوشیده‌اند و در محور ولایت حرکت کرده و به اهداف والای خود که همان عبودیت و نزدیکی به خداوند متعال است دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محسنی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و معرفی ابعاد فکری و حرکتی آنها را به نسل‌های تازه انقلاب ضروری و بسیار حایز اهمیت توصیف کرد.

در این برنامه قرائت شعر، پخش کلیپ و سرود در تجلیل از یاد و نام شهدا انجام شد و حاضران با خانواده‌های شهدا و مسیر آرمانی آنها تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول