اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

توزیع مرغ و میوه در ایام نوروز ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: توزیع مرغ تنظیم بازار و میوه علاوه بر مدت زمان برگزاری نمایشگاه بهاره در ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

توزیع مرغ و میوه در ایام نوروز ادامه دارد

غلامرضا گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در ایام پایانی سال و با نزدیک شدن به ایام عید به طور طبیعی و معمول میزان تقاضا و نیاز مردم به کالاهای اساسی بالاتر می‌رود که در این راستا مسئولان  ستاد تنظیم بازار استان سعی کرده‌اند با تدابیر و برنامه‌های لازم این نیازها را برطرف کنند.

گنجی تصریح کرد: بدین منظور در پنج شهرستان شامل گناوه، بوشهر، کنگان، جم و دشتی نمایشگاه فروش بهاره و توزیع کالاهای تنظیم بازار را در دستور کار قرار دادیم تا با ایجاد این نمایشگاه‌ها و توزیع کالاهای اساسی در سطح شهرستان‌ها علاوه بر رفع نیازهای مردم سبب تنظیم بازار ‌شویم و از تورم و افزایش قیمت‌ها نیز جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه فروش بهاره بوشهر تا 26 اسفندماه دائر است اظهار داشت: در این نمایشگاه اصناف، واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در  250 غرفه نمایشگاهی و فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع، کالاها و تولیدات خود را عرضه کرده‌اند.

گنجی گفت: آجیل، خشکبار، کیف، کفش و پوشاک، میوه، گوشت مرغ منجمد، عسل، ماهی و سایر محصولات در این نمایشگاه با 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت کیلویی 3 هزار و 50 تومان و میوه شب عید، پرتقال تامسون هر کیلو یک‌هزار و 200 تومان و سیب یک‌هزار و 400 تومان، جزء کالاهایی اساسی هستند که در این نمایشگاه با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان عرضه می‌شوند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از اجرایی شدن طرح تنظیم بازار میوه شب عید نیز خبر داد و افزود: توزیع مرغ تنظیم بازار و میوه علاوه بر مدت زمان برگزاری این نمایشگاه نیز در ایام تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

گنجی از تعیین 30 مرکز توزیع میوه پایان سال خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 91 و تنظیم بازار ، 30 مرکز برای عرضه میوه با نرخ مصوب برای ایام پایانی سال و شب عید تعیین شده است.

وی بیان کرد: در آستانه سال نو قیمت‌گذاری میوه بر اساس آنالیز قیمت‌ها توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین تصمیمات اعضای ستاد تنظیم بازار استان صورت گرفته است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت بوشهر گفت: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم پرتقال در 30 مرکز عرضه میوه یک‌هزار و 200 تومان تعیین شده است.

گنجی گفت: شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی مراتب را به معاونت بازرسی و نظارت این سازمان و یا ستاد خبری با شماره تلفن 124 اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود. 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول