اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار صمیمی رئیس‌‌جمهور با پدر شهید استاد نجات‌اللهی

خبرگزاری فارس: رئیس‌ جمهور در حاشیه دیدار با جمعی از ایثارگران، علماء، ‌مدیران و منتخبین استان البرز با پدر شهید استاد نجات‌اللهی دیدار کرد.

دیدار صمیمی رئیس‌‌جمهور با پدر شهید استاد نجات‌اللهی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد شامگاه یک‌شنبه در جریان سفر به استان البرز و در حاشیه دیدار با جمعی از ایثارگران، علماء، مدیران و منتخبین این استان در فضایی صمیمانه با پدر شهید استاد کامران نجات‌اللهی دیدار و گفت‌وگو نمود.

در این دیدار رئیس جمهور با تقدیر از مقام شامخ اساتید و شهیدان والامقام کشور عزیزمان ایران، شهدا را برترین فرزندان این مملکت دانست که مصداق بارز مجاهدت در راه آرمان‌های انقلاب و ملتشان می‌باشند.

عبدالحسین نجات‌اللهی پدر شهید والامقام استاد نجات‌اللهی نیز در این دیدار با بیان سجایای علمی و اخلاقی این شهید بزرگوار خطاب به دکتر احمدی‌نژاد گفت: خداوند به من دو فرزند پسر داده که یکی از آنها به درجه شهادت نائل آمده است و امروز برخود می‌بالم که شاهد بروز و ظهور خادمینی هم‌چون شما هستیم که وجودشان جای خالی استاد نجات‌اللهی‌ها را در جامعه‌مان پر می‌نمایند، بنده و ملت ایران به وجود فرزند شایسته و رئیس‌ جمهوری مقتدر، خادم و توانا هم‌چون حضرت‌عالی می‌بالیم.

استاد کامران نجات‌اللهی عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر در رشته مهندسی راه و ساختمان بود که در اوایل دی‌ماه سال 1357 و در جریان تحصن استادان دانشگاه‌های تهران و از سوی عوامل رژیم ستم‌شاهی پهلوی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول