اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت (ع) کشور:

200 هزار نفر از کلاس‌های موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیر موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت (ع) کشور گفت: 200 هزار نفر از کلاس‌های موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم بهره‌مند هستند.

200 هزار نفر از کلاس‌های موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم بهره‌مند هستند

دکتر سید محمدمهدی طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی امر مهمی در جامعه است و امیدوار هستیم در تمام شهرها و روستاهای کشور شاهد ترویج تعالیم اصیل قرآنی باشیم.

مدیر موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت (ع) کشور با اشاره به فعالیت چشمگیر این موسسه افزود: در حال حاضر 600 موسسه و 47 مدرسه قرآنی در کشور زیر نظر این موسسه فعالیت می‌کنند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 200 هزار نفر در کل کشور در سنین مختلف از کلاس‌های قرآنی در زمینه روخوانی، روانخوانی، حفظ، تجوید، مفاهیم، تفسیر، احکام و روایت و ... بهره‌مند و افزون بر 10 هزار مربی و 4000 کارمند کار تعلیم و مدیریت موسسات را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: تا کنون به همت این موسسه 250 عنوان کتاب قرآنی توسط این موسسه چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرآن قرار گرفته است.

این مسئول قرآنی یادآور شد: به همت این موسسه ماهنامه نسیم وحی نیز بصورت مکستمر با محتوای دینی – قرآنی با توزیع در کل موسسات در سراسر کشور در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

طباطبایی گفت: بالا بردن کمی و کیفی برنامه‌های قرآنی و تجهیز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موسسات قرآنی از اولویت‌های مهم کاری است.

وی افزود: این موسسه تلاش خواهد کرد تا دغدغه رهبری در مسائل قرآنی را مرتفع کند.

مدیر موسسه جامعه‌القرآن‌الکریم و اهل‌بیت (ع) کشور همچنین از خانواده‌ها خواست تا در آموزش قرآن کریم به فرزندان خود بسیار جدیت ورزند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول