اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

رسانه‌ها آستانه تحمل مردم را بالا ببرند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: رسانه‌ها می‌توانند، راه سعادت و معنویت را به جامعه نشان دهند، زمینه رشد و بالندگی جامعه را فراهم کنند و آستانه تحمل مردم را بالا ببرند.

رسانه‌ها آستانه تحمل مردم را بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه و صاحبان قلم دینی استان کرمان اظهار داشت: رسانه‌ها در زمینه انتخابات نقش خوبی را ایفا کردند. وی بیان داشت: هدف خدا از خلقت، انسان کاملی است که بتواند، خلیفه خدا بر روی زمین باشد و تمام پیامبران و ائمه معصوم (ع) امت خویش را در این راستا هدایت و رهبری کردند.

نجار با اشاره به اینکه با استقرار نظام الهی زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم می‌شود، ابراز داشت: تمام اقشار جامعه باید زمینه‌ساز ظهور  باشند.

وی افزود: نهادینه کردن ارزش‌ها در جامعه زمینه‌سازی برای ظهور است.

استاندار کرمان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر رسالت بزرگ و همگانی است، تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در جامعه مؤثر باشند.

نجار عنوان کرد: اصحاب رسانه باید در زمینه کاهش رذایل اخلاقی مانند غیبت و دروغ‌گویی در جامعه تلاش کنند.

وی از بین بردن بداخلاقی‌ها و نشان دادن زیبایی‌ها را از دیگر  رسالت‌های اصحاب رسانه خواند و اذعان داشت: بیشتر مطالب رسانه‌های ما به موضوعات سیاسی، ورزشی و اقتصادی اختصاص دارد در حالی که باید پر از اخلاق، ارزش‌ها و معنویت باشد.

نجار افزود: رسانه‌ها می‌توانند، راه سعادت و معنویت را به جامعه نشان دهند، زمینه رشد و بالندگی جامعه را فراهم کنند و آستانه تحمل مردم را بالا ببرند.

وی با اشاره به اینکه جامعه آرمانی الهی جامعه مانوس با قرآن و اهل‌بیت (ع) است، ابراز داشت: اجرای فرامین رهبری امری ضروری است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز قرار داریم، ابراز داشت: تحول طبیعت انسان را متحول می‌کند و رسانه‌ها باید نوروز را با مسائل دینی عجین کنند.

انتهای پیام/20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول