اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد جیرفت خبر داد

جمع‌آوری 1،5 میلیارد ریال کمک مردمی در جیرفت

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) جیرفت از جمع‌آوری 1،5 میلیارد ریال کمک مردمی در جیرفت به مناسبت جشن نیکوکاری خبر داد.

جمع‌آوری 1،5 میلیارد ریال کمک مردمی در جیرفت

غلامرضا صباحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در سال جاری مانند سال‌های گذشته جشن نیکوکاری با همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، صدا و سیما، آموزش و پروش و سازمان بسیج مستضعفین و همچنین با مشارکت گسترده مردم نیکوکار و خیران در شهرستان جیرفت برگزار شد.

وی افزود: این جشن هر سال با هدف مساعدت به نیازمندان و محرومان و نیز گسترش فرهنگ انفاق و احسان در میان آحاد جامعه همزمان با سایر شهرهای کشور در جیرفت نیز برگزار می‌شود.

صباحی تصریح کرد: جشن نیکوکاری در سال جاری با استقرار 45 پایگاه در میدان‌ها، مراکز شهر و همچنین بخش‌ها و تعدادی از مدرسه‌ها برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشن مردم سخاوتمند و شریف جیرفت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به ارزش یک‌میلیارد و 547 میلیون و 71 هزار ریال به پایگاه‌های مستقر اهدا کردند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول