اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام وزارت صنعت و معدن:

حمایت از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار گرفت

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام وزارت صنعت و معدن گفت: حمایت از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار گرفت.

حمایت از تولید کنندگان داخلی در اولویت قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدصادق مفتح ظهر امروز در نشست مشترک وزرای اقتصادی دولت با صنعتگران، تجار و اصناف استان البرز گفت: باید دریچه‌های فعالیت بیشتر برای تولید کنندگان را باز کرده و مسیرهای توسعه و پیشرفت را برای آنان هموار نماییم.

وی ادامه داد: نباید اجازه دهیم تحریم‌ها مانع از پیشرفت در توسعه تولیدات شود بلکه باید با ارائه خدمات مناسب به تولید کنندگان و حمایت از آنان، فعالیت این قشر را هموارتر از گذشته کنیم.

این مسئول گفت: با تمهیدات اندیشیده شده اعتبارات خوبی به منظور کمک به واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است که با اختصاص این اعتبارات واحدهای تولیدی می‌توانند بخش قابل توجهی از مشکلات خود را حل کنند.

وی افزود: هم اکنون 600 قلم کالا از تولیدات داخلی شناسایی شده‌اند که به منظور حمایت از تولید کنندگان این نوع کالاها، دیگر مشابه خارجی آن وارد کشور نخواهد شد.

مفتح ادامه داد: با این اقدام علاوه بر حمایت از تولید کنندگان گامی اساسی در جهت تقویت این نوع واحدها برداشته می‌شود.

قائم‌مقام وزیر صنعت و معدن گفت: با راه‌اندازی سیستمی، کالاهای تولید شده در داخل کشور ثبت می‌شوند و دیگر کالاهای خارجی مشابه آنها وارد کشور نخواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی سامانه ستاد صنعت و معدن خبر داد و اظهار داشت: این سامانه با هدف شناسایی واحدهای فعال تولیدی راه‌اندازی شده است.

مفتح افزود: با تمهیدات اندیشیده شده از این پس داد و ستد کالاها تنها از واحدهای تولیدی و صنعتی صورت می‌گیرد که دارای پروانه باشند و شرکت‌های دولتی نمی‌توانند با واحدهایی داد و ستد کنند که فاقد پروانه هستند چرا که در غیر این صورت خلاف مقررات عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول