اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز:

گل زدن برای شهرداری یک معضل شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز گفت: بزرگ‌ترین مشکل تیم ما این است که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود و این مسئله واقعاً برای بازیکنان شهرداری به یک معضل تبدیل شده است.

گل زدن برای شهرداری یک معضل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میرمعصوم سهرابی در خصوص شکست این تیم برابر ملوان اظهار کرد: چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که بازیکنان ما آن را از دست دادند، در حالی‌که یک گل مفت خوردیم و ملوان توپ باد آورده‌ای را وارد دروازه ما کرد.

وی افزود: واقعاً نمی‌دانم چرا با وجود اینکه در هر مسابقه فرصت‌های زیادی به دست می‌آوریم، نمی‌توانیم آن را به گل تبدیل کنیم، به نظرم گلزنی در تیم ما به یک معضل اساسی تبدیل شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که " آیا نگران قرار گرفتن شهرداری در رده هفدهم جدول نیستید" تاکید کرد: چرا نگران نباشیم، همه نگران جایگاه تیم هستند، کار ما با این امتیازات سخت‌تر شده است اما همچنان امیدواریم.

سهرابی گفت: فاصله ما با تیم‌های میانه جدول زیاد نیست و با کسب دو پیروزی می‌توانیم از انتهای جدول جدا شویم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم و شایعه اولتیماتوم به علی‌اصغر مدیرروستا یادآور شد: هم بازیکنان و هم مربیان وضعیت تیم را درک می‌کنند، آنها به اولتیماتوم نیاز ندارند بلکه باید به تیم انگیزه و روحیه بدهیم، مشکل تیم ما روحی و روانی است و در صورت به دست آوردن چند امتیاز از این وضعیت خارج می‌شویم.

سهرابی در ادامه درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و فشار سازمان بازرسی برای استعفای کفاشیان هم گفت: فکر می‌کنم به وجود آوردن این حاشیه‌ها باعث می‌شود انگیزه علی کفاشیان و اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای کار کردن سست شود، اگر قرار است قانون پیاده شود بهتر بود چند ماه قبل از انتخابات آن را اعلام می‌کردند، نه اینکه بعد از مراسم انتخابات این کار را انجام بدهند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول