اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 25 اسفندماه صورت می‌گیرد

آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان مه‌ولات تا 15 فروردین

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار مه‌ولات از آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان مه‌ولات از 25 اسفندماه تا 15 فروردین سال آینده خبر داد.

آماده‌باش دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرستان مه‌ولات تا 15 فروردین

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، اسماعیل غفاری در جلسه ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله آتش‌نشانی، اورژانس، نیروی انتظامی، امدادخودرو و پلیس راهور از 25 اسفند تا 15 فروردین در آماده‌باش کامل قرار دارند.

معاون فرماندار مه‌ولات بر نظارت مستمر بر واحدهای توزیع و عرضه مواد غذایی و پوشاک در آستانه فرارسیدن عید نوروز تأکید کرد.

وی با اشاره به اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای نظارت گروه‌های بازرسی ستاد بر امکان عمومی و محورهای مواصلاتی ادامه داد: آموزش و پرورش شهرستان موظف است نسبت به تجهیز مدارس مورد نیاز برای اسکان مسافران اقدام کند.

معاون فرماندار مه‌ولات تأکید کرد: بایستی از فرصت تعطیلات نوروزی برای تقویت صنعت گردشگری و معرفی جاذبه‌های تاریخی شهرستان به مسافران بیشترین استفاده را کرد.

غفاری ابراز امیدواری کرد: تعامل همه جانبه دستگاههای اجرایی و نهادهای غیردولتی با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منجر فراهم ‌شدن شرایطی مطلوب برای خدمت‌رسانی به زائران و نیز سایر مسافران شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول