اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی البرز:

البرز توانایی بسیاری در تربیت نیروهای متخصص و توانمند دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: البرز توانایی بسیاری در تربیت نیروهای متخصص و توانمند دارد.

البرز توانایی بسیاری در تربیت نیروهای متخصص و توانمند دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی طوسی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک وزرای اقتصادی دولت، با صنعتگران،‌ تجار و اصناف استان البرز اظهار داشت: استان البرز در بحث اقتصادی بسیار جوان است، ‌اما با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد توانسته در این بخش رشد بسیار مطلوبی داشته باشد.

وی افزود: این استان از لحاظ اشتغال، تربیت نیروهای متخصص و توانمند ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد.

این مسئول با اشاره به وجود 3 هزار واحد صنعتی و تولیدی و هم‌چنین وجود 8 شهرک صنعتی در البرز،‌ این استان را از جمله استان‌های فعال کشور در حوزه صنعت و معدن اعلام کرد.

طوسی از مهمترین مشکلات این بخش را نقدینگی و خرید مواد اولیه اعلام کرد و گفت: با توجه به تحریم‌ها خرید برخی از مواد اولیه بسیار سخت بوده و وجود برخی از دلالان دست‌یابی به مواد اولیه را سخت‌تر می‌کند، واحدهای فعال در این استان باید به حد استانداردهای لازم برسند تا بتوانیم میزان تولیدات خود را توسعه دهیم.

طوسی با اشاره به این که تاکنون یارانه بخش صنعت نیز پرداخت نشده است، گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود در استان البرز باید شرایطی فراهم شود تا واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان بتوانند در نمایشگاه‌های خارجی نیز حضور پیدا کنند که این مهم می‌تواند علاوه بر صرفه اقتصادی در معرفی کالاهای ایرانی و صادر کردن این کالاها به خارج از کشور مؤثر باشد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول