اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آتش‌نشانی ساری:

مناطق پرخطر چهارشنبه آخر سال در ساری شناسایی شدند

خبرگزاری فارس: معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ساری گفت: محل‌های پرخطر چهارشنبه آخر سال در ساری شناسایی شدند.

مناطق پرخطر چهارشنبه آخر سال در ساری شناسایی شدند

محمود محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی ساری برای مدیریت حوادث چهارشنبه آخر سال خبر داد.

وی تصریح کرد: برای کنترل موثرتر اتفاقات آخر سال با مسئولان اورژانس و نیروی انتظامی به‌زودی جلسه هماهنگی برگزار می‌شود تا مشکلات احتمالی چهارشنبه آخر سال سریع‌تر تحت کنترل قرار گیرد.

معاون آتش‌نشانی ساری از بکارگیری نیروهای غیرمحسوس آتش‌نشانی در مناطق ساری خبر داد و گفت: پرسنل آتش‌نشانی با لباس‌های مبدل در برخی نقاط پرخطر حضور می‌یابند تا مشکلات و مخاطرات جدی را سریع‌تر به مرکز انتقال یابد.

وی با اشاره به وجود شش ایستگاه آتش‌نشانی در شهرستان ساری گفت: برای کنترل اتفاقات، چندین دستگاه آتش‌نشانی با تمام تجهیزات در سطح شهر اقدام به گشت‌زنی می‌کنند و طی روز و شب چهارشنبه تمام پرسنل آتش‌نشانی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

محمودی با بیان اینکه سنت چهارشنبه آخر سال در کشور ما با برخی اقدامات ناشایست، برای خانواده‌ها دردسرساز می‌شود، گفت: خانواده‌ها باید مراقب باشند که فرزندانشان مواد محترقه را در منزل جاسازی نکنند.

معاون آتش‌نشانی ساری در مورد مدیریت محله‌ای سنت چهارشنبه آخر سال اذعان داشت: در شهرک‌های مسکونی امکان مدیریت و جلوگیری از بحران توسط مسئولان شهرک‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول