اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به البرز

محل سخنرانی احمدی‌نژاد در ساوجبلاغ اعلام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ زمان و مکان دقیق سخنرانی رئیس جمهور در این شهرستان را اعلام کرد.

محل سخنرانی احمدی‌نژاد در ساوجبلاغ اعلام شد

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در استان البرز اظهار داشت: رئیس جمهور و هیئت همراه عصر امروز در راستای انجام چهارمین سفر استانی هیئت دولت به البرز، در شهرستان ساوجبلاغ حضور می‌یابند.

* استقبال از رئیس جمهور ساعت 15 در ساوجبلاغ

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، رئیس جمهور حدود ساعت 15 وارد این شهرستان شده و در مدخل ورودی شهر از سوی مسئولان، شهروندان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورتی است که مراسم به صورت ساده و مردمی برگزار شود، چرا که رئیس جمهوری از تجملات و صرف هزینه‌های تشریفاتی برای استقبال از ایشان به شدت پرهیز دارند.

حدادی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه مکانی برای سخنرانی رئیس جمهوری در نظر گرفته شده است؟ گفت: در ساعت 16 و پس از انجام مراسم استقبال از احمدی‌نژاد در ورزشگاه شهید جوینی هشتگرد حضور یافته و با حضور مردم، سخنرانی خود را آغاز خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای انتقال شهروندان به محل سخنرانی رئیس جمهور تمهیدات لازم از جمله تأمین چندین دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس اتخاذ شده و این وسائل نقلیه عمومی مردم را از نقاط مختلف شهر به ورزشگاه منتقل خواهند کرد.

* برگزاری جلسه شورای اداری با حضور وزیر آموزش و پرورش

فرماندار ساوجبلاغ متذکر شد: هم‌چنین ساعت 10 صبح امروز جلسه شورای اداری با حضور مدیران تمام دستگاه‌های اجرایی در ساوجبلاغ به ریاست حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش و نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور تشکیل خواهد شد.

حدادی گفت: در این جلسه نحوه اجرای مصوبات سفرهای قبلی و هم‌چنین نیازها و مشکلات شهرستان بررسی خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: تمام مصوبات دور اول تا سوم سفر استانی رئیس جمهور به این شهرستان اجرایی شده و اکثر آنها به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول