اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همایش فناوری‌های نوین آموزشی در بویین‌زهرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: در نخستین همایش فناوری‌های نوین آموزشی و تربیتی که در شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، سه نفر از منتخبان به مرحله استانی راه یافتند.

همایش فناوری‌های نوین آموزشی در بویین‌زهرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، نخستین همایش فناوری‌های نوین آموزشی و تربیتی امروز با حضور بیش از 100 نفر از مربیان و فرهنگیان برگزیده سطح شهرستان بویین‌زهرا در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه این شهرستان برگزار شد.

علی‌اصغر رجبی در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: در این جشنواره یک روزه، فرهنگیان و مربیان تربیتی مدارس و مجتمع‌های آموزشی بویین‌زهرا با رویکردهای نوین آموزشی آشنا و در ادامه نیز در سه محور احترام در خانواده، مسئولیت‌پذیری و همچنین همکاری در خانواده با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در این دوره فشرده، فرهنگیان با روش‌های نوین آموزشی و  شیوه ارتقای سطوح کاربردی آشنا می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا با اشاره به ضرورت افزایش توانمندی مربیان در حوزه تربیتی و علمی تصریح کرد: توسعه همه‌جانبه در سیستم آموزشی کشور زمینه را برای افزایش سطح بازدهی نیروها در عرصه‌های مختلف فراهم می‌کند.

رجبی ادامه داد: دانش‌آموزان و هنرجویان با استعداد و پرانگیزه‌ای در جامعه هستند و وظیفه نهادهای تربیتی و فرهنگی نیز این است که با ایجاد فضای تعامل، همگرایی و همچنین تشویق مداوم هنرجویان و دانش‌آموزان عرصه پرنشاط و مثبتی را در راستای ظهور خلاقیت‌ها و نوآوری‌های آنان فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: لزوم  هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی‌های راهبری و کلان در مجموعه آموزشی کشور امری مهم و تأثیرگذار است و باید به طور مطلوب و صحیح در سراسر کشور برای افزایش بازدهی و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان به مرحله اجرا درآید.

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا همچنین با بیان اینکه برپایی چنین دوره‌های تکمیلی در حوزه‌های مختلف آموزشی در کشور ضروری و مهم تلقی می‌شود عنوان کرد: ارتباط مناسب با دانش‌آموزان، اجرای صحیح قوانین آموزشی و افزایش همگرایی مربیان و فرهنگیان تربیتی از جمله فعالیت‌های مفید در راستای طرح نشاط و اثربخش آموزشی در کشور محسوب می‌شود.

رجبی اضافه کرد: کسب مهارت‌های نوین در عرصه آموزشی و تربیتی مدارس زمینه‌ای مطلوب را برای درخشش امور زیربنایی در جامعه آموزشی کشور فراهم می‌کند.

در این همایش از بین 35 مقاله ارسال شده به معاونت علمی و پژوهشی اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا، 12 مقاله برای معرفی به مرحله منطقه‌ای انتخاب شدند.

همچنین سه نفر از مربیان شرکت کننده در این جشنواره، هرکدام موفق به کسب رتبه نخست در محورهای این همایش، به مرحله استانی راه یافتند.

گفتنی است در پایان مراسم، هیئت داوران پس از بررسی و سنجش اسامی پدیدآورند‌گان آثار نخست این دوره از جشنواره را برای حضور در جشنواره استانی به شرح ذیل اعلام کردند:

در بخش احترام متقابل خانواده، زهرا نادری موفق به کسب رتبه نخست شد.

محبوبه محمدخانی در بخش ارائه راهبردهای تعامل و مشارکت توانست رتبه نخست را بدست آورد.

همچنین هیئت داوران در بخش مسئولیت‌پذیری و ارتباطات اجتماعی نیز، فرشته قنبرپو را برای راهیابی به مرحله استانی انتخاب کردند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول