اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت فرهنگسرای پایداری مشهد

کارگاه روان‌شناسی مخاطب در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد گفت: کارگاه روان‌شناسی مخاطب و روان‌شناسی امر به معروف و نهی از منکر با حضور دکتر نیلچی‌زاده ویژه بانوان در مسجد صدیقی‌ها مشهد برگزار می‌شود.

کارگاه روان‌شناسی مخاطب در مشهد برگزار می‌شود

حامد صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در ادامه آموزش‌های گروه‌های هم‌یار در قالب گروه‌های هم‌یار خواهران اقدام به برنامه‌های متعدد فرهنگی آموزشی کردیم که افراد پس این برنامه‌ها مورد مصاحبه و تکمیل فرم قرار گرفته و بعد گزینش و انتخاب می‌شوند.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های خود گروهی ضمن اعزام اردو خواهران به قم، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برگزار کردیم تا افراد مورد گزینش و رده‌بندی نهایی قرار گیرند و در پایان مجموع نفرات ارزیابی شده خود را شناختیم.

وی هم‌چنین از برگزاری کارگاه تحقیق و اخلاق با حضور دکتر صدیق به مدت سه ساعت یاد کرد و افزود: در ادامه برنامه‌های آموزشی خود کارگاه خودسازی و خودیابی را با 4.5 ساعت آموزش توسط دکتر نیلچی‌زاده برگزار کردیم که بازخوردی بی‌نظیر در مخاطبان داشت.

مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد تعداد مقالات رسیده در ارتباط با کارگاه خودسازی و خودیابی را 50 مقاله عنوان کرد و گفت: عمده مقالات با محوریت کلام امام، کلام رهبری، وصیت شهدا، شخصیت‌های دینی مذهبی و غربی، معرفی کتاب، CD و نرم‌افزار بوده که تمام آنها در روزهای اردوی قم تحویل داده شد.

صادقی افزود: هفته گذشته اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی با حضور دکتر نیلچی‌زاده با عنوان خطاها و خطرها، آشتی با خدا و معرفت نفس، حجاب عملی نیز کردیم که در پایان به حضار تقوم، سررسید، کتاب، سی‌دی، بسته فرهنگی اهداء شد.

وی اضافه کرد: پس از این کارگاه بانوان آموزش‌دیده در کارگاه‌های تخصصی جنگ نرم بکارگیری می‌شوند.

مدیر فرهنگسرای پایداری مشهد هم‌چنین از برگزاری همایش زائران راهیان‌نور با عنوان یادواره شهید محراب در سالن صبا در 26 اسفندماه به همت فرهنگسرای پایداری نیز یاد کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول