اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

مساجد ایلام توان پرداخت قبض برق را ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: مساجد ایلام توان پرداخت قبوض مختلف برق، آب‌‌بها را ندارند.

مساجد ایلام توان پرداخت قبض برق را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام جواد نوری صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان ایلام اظهار داشت: بسیاری از مساجد استان ایلام که توسط هیئت امنا‌ نگهداری می‌شود توان پرداخت قبوض مصرفی آب، برق و ... را ندارند.
وی ادامه داد: اوقاف و امور خیریه اگر موقوفه‌ای دارد درآمد آن موقوفه را در اختیار این مساجد قرار دهد تا مشکلات آنها برطرف شود.
این مسئول اضافه کرد: اگر هم استاندار ایلام از محلی دستور پرداخت و رفع مشکل این مساجد را صادر فرماید جای تقدیر دارد.
نوری در بخش دیگری از سخنانش از استاندار ایلام به واسطه تکمیل کار پروژه مصلای ایلام تقدیر کرد و گفت: با وجود اینکه عمر مفید ماندگاری احداث و بنای مصلی ایلام رو به اتمام بود اما با دستور و پیگیری استاندار ایلام مشکلات این بخش مرتفع شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: روند احداث و تکمیل پروژه مصلای ایلام با سرعت هرچه تمام‌تر به اتمام رسید.
وی ادامه داد: استفاده از مصلی نیازمند عنایت، همکاری و مساعدت بیشتر استاندار ایلام داشته تا به طور کامل بهره‌برداری انجام شود.
این مسئول اضافه کرد: مصلی یک مرکز فرهنگی بزرگ برای برپایی همایش‌ها و آیین‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف در استان ایلام است.
نوری تصریح کرد: در آیین عرفه اگر امکان استفاده از مصلی ایلام وجود داشت مردم در سرما به برپایی این آیین معنوی نمی‌پرداختند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر در سرمای چند درجه در مزار شهدای گمنام ایلام به برپایی مراسم عرفه پرداختند.
وی ادامه داد: این درحالی است که اگر مصلی تکمیل بود مراسم دعای عرفه در مصلی بزرگ شهر ایلام برپا می‌شد.
این مسئول اضافه کرد: این مشکلات با عنایت ویژه استاندار ایلام که در گذشته نیز وجود داشته قابل رفع است.
نوری تصریح کرد: همچنین طی ماه‌های گذشته نیز برخی از دستگاه‌های متولی فرهنگ از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی که موظف به اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند، فعالیت چشمگیری در این راستا نداشته که این مهم نیز نیازمند پیگیری استاندار ایلام است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول